MSN startpagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

huipie37

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2004
Er staat al een hoop over geschreven, maar begrijp alles niet goed. Bij een restore c.q nieuwe installatie heb ik in Internet Explorer 7 nu MSN als startpagina. Ik wil alleen Google als start c.q. zoekpagina in de start. MSN laat zich alleen niet verwijderen.
Besturingsprog is XP home.
Vast bedankt voor de hulp

Ga naar Google (type www.google.nl in de adresbalk) Ga vervolgens in Internet Explorer naar Extra, Internet Opties. Klik onder het venster op de knop "Huidige gebruiken". Nu is Google voortaan je startpagina.

MSN als startpagina

Ja....was dat maar waar. Deze truc ken ik ook. Maar MSN laat zich niet verwijderen op deze wijze en moet dus iedere keer Google intikken.
Daarbij is de zoekmachine van MSN veel minder goed.

In ieder geval vast bedankt voor het meedenken

Ja....was dat maar waar. Deze truc ken ik ook. Maar MSN laat zich niet verwijderen op deze wijze en moet dus iedere keer Google intikken.
Daarbij is de zoekmachine van MSN veel minder goed.

In ieder geval vast bedankt voor het meedenken

Als je Ie 7 opnieuw installeert en opstart dan moet je normaal instellingen doen, maar er is een fout bij Microsoft en nu elke keer als je opstart wilt de browser naar die instellingen pagina maar die links is niet meer beschikbaar en krijg je een foutmelding (waar msn ook opstaat) hier is een link met de oplossing: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=371244 lees topic 2

MSN pagina

Als je Ie 7 opnieuw installeert en opstart dan moet je normaal instellingen doen, maar er is een fout bij Microsoft en nu elke keer als je opstart wilt de browser naar die instellingen pagina maar die links is niet meer beschikbaar en krijg je een foutmelding (waar msn ook opstaat) hier is een link met de oplossing: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=371244 lees topic 2

Met deze link is het probleem opgelost.

Bedankt voor de tip

startpagina

Probleem is opgelost met de registerwijzigingen.
Bedankt voor de hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan