msn status changer testen>?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jawel hij opent hem wel maar als ik hem wil gebruiken krijg ik dit.
knipsel.jpg

wat doe ik dan fout?
Het bestand is gemaakt met Visual baisc 2008 als je het opslaat krijg je meerdere bestanden eentje daarvan,
moet je .exe noemen. Die heb ik opgestuurd. Hoe kan dat dan ?

(alvast bedankt vooor de reacties)

edit ik weet al wat er fout is, ik zal dadelijk de link veranderen, dit is mijn beta versie

Laatst bewerkt:
ALs je een project maakt en opslaat moet je naar de map waar alles word opgeslagen; Mijn documenten; staat de map normaal.

Ga dan naar de map van je Programma.

Voorbeeld: Lol Program

Mijn Documenten > Microsoft Visual basic > Lol Program > Lol Program > bin > Debug > Lol Program.exe <Die .exe moet je download baar maken, als je het door mensen wil laten testen.>

Vraag als je het niet snapt

xx :p

ps hij doet het bij mij ook niet

Laatst bewerkt:
Ik gebruik ook Visual Basic 2008, maar als ik die foutmelding krijg gaat het debuggen sowieso al fout......

Gebruik anders een "try....Catch....Final.....end try" dan kunnen de mensen bij wie het niet werkt een nettere foutmelding krijgen....

Als het niet werkt stuur dan ff de code op naar: martinjefmeyers@yahoo.com , dan zal ik er ook nog ff naar kijken. (hoeft niet)

Hey,

je hebt alleen de exe geupload...
In je project heb je bij references een DLL toegevoegd. Als je die aanklink moet je bij de properties de optie "Copy to Output Directory" op "Copy if newer" zetten.
Dan als je build krijg je bij het exe bestandje een DLL. Waarschijnlijk heet ie Interop.MessengerAPI.dll.
Die moet je mee sturen.. Dus de exe en dll zippen en opnieuw plaatsen.:)

Succes,
Mathijs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan