MSN Tijd Programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaGroove

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2003
Hallo,

Ik heb een MSN programma geschreven, dat eigenlijk nog veel meer kan dan MSN 6.:D

Ik ben nu bezig met een functie, dat er een tijd in je Nickname komt. Zodat je kunt zien hoelaat ik een bericht heb getypt. Beetje zinloos, maar het is wel leuk:P.

Het enigste probleem, is dat na 10 keer, Messenger de foutmelding "Kan Nickname niet verander, probeer het later nog een keer" krijg.

Dit is mijn code:
txtTime = Time
txtNewNick = txtTime + " " + txtOriginalNick
Msn.Services.PrimaryService.FriendlyName = txtNewNick

Ik denk dat het komt doordat messenger het niet toe staat, dat iedere seconde de nickname veranderd wordt.

Dan zou ik hem per minuut moeten zetten.

Maar als dit te verhelpen is... zou ik het graag horen.:D

Weet iemand toevallig ook waar ik een API / Reference voor MSN6 kan vinden. Want mijn proggie werkt alleen op de lagere versies.

mvg

Wouter

Ik kan je niet helpen met de vraag, maar volgens mij laat de server zoveel nick changes op zo'n korte termijn niet toe om de drukte toch nog iets te milderen.

En MSN6 API's zijn (nog) niet voor handen dacht ik. Trouwens, kan je programmaatje (of de source code) ergens gedownload worden? ;)

Zodra ik hem af heb, mag je hem testen:P

Maar ik ben er nog veel meer functies op aan het bouwen, dus het duurt nog een dagje of wat. (denk wel wat langer, aangezien ik bijna op vakantie ga:P)

mvg

Wouter

Waarschijnlijk zal met de opdracht Time, de tijd met vermeld het aantal seconden. Je kan het aanpassen dat je alleen de uren en minuten laat zien. Vervolgens kan je in de source instellen dat indien de nick niet veranderd is (als je niet een minuut verder bent) om dan ook niet de nick aan te passen. Dus zo voorkom je dat er telkens een nick change plaatsvindt en heeft de server ruim de tijd om je request af te handelen.

Dit is misschien een optie?!

Deze optie had ik toegepast. Opzich een goeie optie. Alleen merk je niet zo snel dat de NickName veranderd. (Het is niet nuttig bedoelt, alleen voor lol). Ik ehb hem nu veranderd in 6 seconde. Dan houd MSN het gewoon vol:S.

Ik ben nu vooral opzoek naar iemand die weet waar ik een API/reference voor MSN6 kan krijgen/vinden.

mvg

Wouter

Geplaatst door DaGroove
Deze optie had ik toegepast. Opzich een goeie optie. Alleen merk je niet zo snel dat de NickName veranderd. (Het is niet nuttig bedoelt, alleen voor lol). Ik ehb hem nu veranderd in 6 seconde. Dan houd MSN het gewoon vol:S.

Ik ben nu vooral opzoek naar iemand die weet waar ik een API/reference voor MSN6 kan krijgen/vinden.

mvg

Wouter
ja ik ben ook op zoek naar een api reference voor msn6 dus ik zal zeggen al heb ik wat doen anderen dat ook okee
alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan