Hallo,
Ik heb een MSN programma geschreven, dat eigenlijk nog veel meer kan dan MSN 6.
Ik ben nu bezig met een functie, dat er een tijd in je Nickname komt. Zodat je kunt zien hoelaat ik een bericht heb getypt. Beetje zinloos, maar het is wel leuk
.
Het enigste probleem, is dat na 10 keer, Messenger de foutmelding "Kan Nickname niet verander, probeer het later nog een keer" krijg.
Dit is mijn code:
Ik denk dat het komt doordat messenger het niet toe staat, dat iedere seconde de nickname veranderd wordt.
Dan zou ik hem per minuut moeten zetten.
Maar als dit te verhelpen is... zou ik het graag horen.
Weet iemand toevallig ook waar ik een API / Reference voor MSN6 kan vinden. Want mijn proggie werkt alleen op de lagere versies.
mvg
Wouter
Ik heb een MSN programma geschreven, dat eigenlijk nog veel meer kan dan MSN 6.

Ik ben nu bezig met een functie, dat er een tijd in je Nickname komt. Zodat je kunt zien hoelaat ik een bericht heb getypt. Beetje zinloos, maar het is wel leuk

Het enigste probleem, is dat na 10 keer, Messenger de foutmelding "Kan Nickname niet verander, probeer het later nog een keer" krijg.
Dit is mijn code:
txtTime = Time
txtNewNick = txtTime + " " + txtOriginalNick
Msn.Services.PrimaryService.FriendlyName = txtNewNick
Ik denk dat het komt doordat messenger het niet toe staat, dat iedere seconde de nickname veranderd wordt.
Dan zou ik hem per minuut moeten zetten.
Maar als dit te verhelpen is... zou ik het graag horen.

Weet iemand toevallig ook waar ik een API / Reference voor MSN6 kan vinden. Want mijn proggie werkt alleen op de lagere versies.
mvg
Wouter