msn tijdens gamen

Status
Niet open voor verdere reacties.

artea

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2006
Berichten
31
Ik heb regelmatig geziend at mensen onder het speleb van bijvoorbeeld owrld of warcraft en battlefield en zots andere games gewoon hun windows balk onderin kunnen zien en daard oor dus ook msn kunen volgenen makkelijk daar naar toe kunnen gaan dan eerst terug naar windows te gaan.

Ik vroeg me dus af aanegzien ike r weinig verstand van heb hoe je dat voor elkaar kunt krijgen.Bij voorbaat dank alvast
 
Wellicht op het buroblad rechtsklikken op het starticoontje en dan kiezen voor eigenschappen en dan bij uitvoeren in "volledig scherm"/ "normaal scherm"/ "geminimaliseerd", kiezen voor "geminimaliseerd" en dan wat oprekken?
 
ik kan dat niet keizen,wel eigenschappen maar dan geen uitvoeren..ik heb trouwens windows vista,weet niet of datw at uit maakt
 
Jazeker kun jij dat kiezen. Kijk naar de bijlage en raad welke Windows ik heb................

Als je hebt gekozen voor "geminimaliseerd", dan het programma eerst nog 1x openen (minimaliseren) en weer sluiten, daarna weer openen en dan opent íe op de taakbalk, dan open klikken en het venster is niet meer schermvullend. Daarna oprekken tot 90% en je houdt de onderrand vrij.
 

Bijlagen

  • Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    81,9 KB · Weergaven: 45
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan