Msn traag door WLM

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dance-delight

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2005
Als ik Windows Live! messenger opengooi, loopt mijn hele pc traag. Het is al een oud beestje inmiddels dus veel kan hij ook niet aan. Een versie van MSN terug schakelen heeft ook geen nut, omdat hij je niet meer aan laat melden als je niet de nieuwste versie hebt. Kan iemand mischien met de oplossing komen!?:confused:

Live messneger verwijderen en dan MSN 7.5 downloaden.

Deze installeren en uitvoeren in de compatibiliteitsmodus van Windows 2000, dan heb je geen last meer van de update naar Live Messenger en kun je gewoon weet MSN'en

Heb je MSN 7.5 nog NIET geinstalleerd, maar wel het exe bestand gedownload, klik daar dan op 1x met rechts. Kies voor eigenschappen, dan voor het tabblad compatibiliteit en kies voor uitvoeren als Windows 2000 en zo installeren.

Heb je MSN 7.5 al wel geinstalleerd, klik dan 1x met rechts op het MSN icoon op je bureaublad, kies daar voor eigenschappen, compatibiliteit en zet daar de instelling op uitvoeren in Windows 2000 modus.

Al een paar keer gedaan, dit staat er:

Ik begrijp jou heel goed :P . Jij wilt MSN Messenger 7.0 blijven gebuiken in Windows XP zonder gezeur over updaten naar Live Messenger.

Jouw oplossing is met een programma dat de versie nummer van messenger 7.0 kan veranderen zodat Windows denkt dat het de nieuwste versie is.

Mijn oplossing is om Messenger in Compatibiliteitsmodus voor Windows 2000 te draaien. Nu lijkt als of Msn Messenger 7.0/7.5 in Windows 2000 draait en dan komt er geen update scherm meer omdat Live Messenger niet voor Windows 2000 is.

Om MSN Messenger 7.0/7.5 in Compatibiliteitsmodus voor Windows 2000 te draaien Volg de volgende stappen:

1. Ga naar de map C:\Program Files\MSN Messenger\
2. Rechter muisknop op msnmsgr.exe en kies eigenschappen.
3. Ga naar tabblad Compatibiliteit en vink het vakje aan bij Compatibiliteitsmodus en kies uit het puldown menu Windows 2000.
4. Klik op ok en MSN Messenger werkt weer zonder te zeuren over een update. >:)

Mijn helden O+ _/-\o_ dank jullie wel!!
unquote

Sorry,

Ik had gelezen "het werkt NIET" in plaats van "het werkt NET" :D:D

Succes ermee verder:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan