msn transfer mislukt

Status
Niet open voor verdere reacties.

RetroSpellen

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2003
hallow!

wat gebeurt er met de data die al verzonden is over msn wanneer de verzending mislukt is?

Als de verzending mislukt is dan krijgt de de ander niets binnen.

maar als een deel al verzonden is, zit dat dan niet ergens verstopt in een temp mapje ofzo?

Maar als je geen restart point gekregen hebt zal je het toch weer opnieuw moeten verzenden, ik weet niet hoe groot het bestand is..

er werd een bestand van 500 mb (filmpje) naar me verzonden en toen ging de ander plots offline. er was al flink wat verzonden en vroeg me af of ik hetgene al kon bekijken wat ik al gekregen heb. zoiets als een avi preview voor msn messenger ofzo

Misschien hebben ze aan de ander kant hun PC uit gezet.

dat zou best kunnen. maar ik wou weten of ik een deel van het bestand nu ergens op m'n computer heb staan

Dat is toch geen probleem, je heb je film toch op je computers staan, deze kan je normaal weer overzenden, en vragen of ze computer langer kan aan laten staan..

Bij het verzenden krijgen zij een melding of zei de melding willen accepteren, en zo ja geven ze een bevestiging.

Laatst bewerkt:
:confused: :confused: jongens

waar het de topicstarter dus omgaat is of hij het bestand kan hervatten.

Zelf kreeg ik gisteren, via msn, een bestand van 900 MB binnen. Toen ik nog iets van 100 MB moest viel mijn PC uit. Dan moet je weer helemaal opnieuw beginnen en waren die uren (letterlijk) wachten voor niets.
Wat de TS bedoelt, vermoedelijk, is dat die 800 MB toch ergens opgeslagen staat, waarom kan MSN er dan niet mee verder gaan.

Helaas moet ik je het antwoord op de vraag schuldig blijven.

ik heb het wel eens gehad met een .jpg file, die naar mij werd verzonden (dat was een tijd geleden trouwens) toen iedereen nog telefoon internet had, dus duurt zon plaatje verzenden ook 2 min, toen bij ong 80% ging die ander offline en kon ik het plaatje wel zien, maar niet helemaal. Staat er niet ergens in de map mijn ontvangen bestanden niet een bestand dat je al af kunt spelen, maar niet helemaal?

Wat pretender zegt klopt.

Ook met kabelverbinding heb ik dat weleens gehad.
Dan kon ik alsnog een gedeelte van het plaatje zien.

Ik denk niet dat de tempfile te lezen is, te openen is.

Ik vind het verzenden van grote files sowieso niet wenselijk met msn messenger ...:eek:

antwoord op de ts zijn vraag

Nee hij staat nergens op geslagen en hervaten kan ook dit heeft te maken met het feit dat msn messenger niet een p2p programa is en ook niet de juiste capiciteit heeft om het allemaal te onthouden msn messenger is eigen niets meer en niets minder dan een snelle chat box die dus officeel niet is bedoelt om bestand door te sturen met een grote van meer dan 50 mb en als je dus iets groters binnenhaald via msn messenger dan bestaat de kans dat de persoon wie je het stuurt offline gaat en dan kan je dus op nieuw beginen.
Msn messenger werkt niet net als windows met een temp map en dat is dus ook gelijk een verklaar dat je dus niet kan hervaten van de downloads dus het downloaden is verspilde moeite overigens komt in de volledige versie van msn messenger wel een soort dergelijk systeem dat je de download kan hervaten zodra het contact persoon online is zo luiden de geruchten die zijn uitgelekt bij microsoft.
Het is nog even wachten dus op de volledige msn 7.0 versie.
In de tussen tijd zal je dus nog wel aan het *****n zijn met grote bestanden.

Misschien een tip als je bestanden wil gaan ontvangen of versturen maar er met winrar parts van wil je daar meer uit leg over hebben kan je altijd even kijken op http://www.binaries4all.nl voor en gedetaileerde omschrijving hier van.

Met vriendelijke groet,

Webmaster Lol met msn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan