msn uitschakelen??

Status
Niet open voor verdere reacties.

brandjes

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2002
Als ik mijn pc opstart, gaat vanzelf mijn (oude) MSN versie van XP automatisch online. Ik heb geen vakjes aangevinkt, dat ik dit wil. Hoe kan het automatisch opstarten van msn laten stoppen? :(

in msn zelf kan je het uitvinken dat hij moet opstarten,wil je hem verwijderen dan deze regel bij start /uitvoeren plakken en klaar
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove

staat uit!

Dat is het punt nu juist.........het staat niet aangevinkt.. en 2 versies van msn vind ik wel makkelijk op mijn pc,,.... dus verwijderen doe ik niet.... Iemand nog een optie?

Uitschakelen Messenger

Ga in XP naar Start > Uitvoeren > msconfig
Dan OK

Dan klik je op het tabblad, opstarten en dan zoeken naar de opdracht msmsgs.

Als daar een vinkje bij staat, schakel hem uit.

Bart
img356.gif

De methode die bartwebdesign beschrijft is opzich goed maar MSN wil soms erg hardnekkig zijn.

Programma's als Hulp Op Afstand, Outlook (express) en Windows Media Player kunnen hem weer oproepen.

Een prima tooltje om MSN uit te schakelen, of in coma te brengen, heb ik voor je in de bijlage gestopt.
http://www.helpmij.nl/forum/attachment.php?attachmentid=34339&stc=1&d=1155180083

Laat nog even weten of het was is geworden.

Bijlagen

msn automatisch opstarten uitschakelen

Ik kwam hier terecht via google en heb nog even een vraag over dit onderwerp. Ik wil gewoon dat MSN niet meer automatisch wordt opgestart. Andere gebruikers van dezelfde gebruikersaccount willen wel gebruik maken van MSN, dus het moet niet volledig worden verwijderd. Het lijkt erop dat je met dit programma MSN helemaal niet meer kunt gebruiken, dus ik durf het niet zo goed te gebruiken.

Ik kwam hier terecht via google en heb nog even een vraag over dit onderwerp. Ik wil gewoon dat MSN niet meer automatisch wordt opgestart. Andere gebruikers van dezelfde gebruikersaccount willen wel gebruik maken van MSN, dus het moet niet volledig worden verwijderd. Het lijkt erop dat je met dit programma MSN helemaal niet meer kunt gebruiken, dus ik durf het niet zo goed te gebruiken.

Antwoord op je E-mail:
ja; het tooltje is veilig te gebruiken.

Bedankt!

Ja, ik moet je bekennen dat ik na het schrijven van het mailtje, erachter kwam dat ik een tikkeltje beter had moeten kijken. Dat is meestal he, als je maar goed leest, wordt het allemaal als vanzelf duidelijk.

Ik vind het een mooi instrument.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan