Msn valt constant uit en tekst komt niet aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

causje

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2005
Beste,

ik heb al een paar maanden een erg vervelend probleem op msn. Dagelijks valt het programma 3-4x uit en ik krijg vaak tekst gewoon helemaal niet aan. Ik heb mijn pc onlangs geherinstalleerd, maar het probleem doet zich nog steeds voort. Naast deze pc heb ik ook een MacBook en daar valt msn niet uit, maar ook daar komt de tekst vaak niet aan. Het ligt dus niet aan mijn pc of aan msn (op de MacBook gebruik ik Adium). Op de andere pc's in huis hebben ze dit probleem niet, maar die zijn allemaal via de kabel met het internet verbonden, terwijl ik er draadloos op zit. Het zal dus hoogstwaarschijnlijk aan die draadloze verbinding liggen, maar wat kan ik hier aan doen?

Mvg

Op de andere pc's in huis hebben ze dit probleem niet, maar die zijn allemaal via de kabel met het internet verbonden
Hoeveel pc's zijn er aangesloten op je netwerk? Als ze allemaal tegelijk on-line zijn en tegelijk aan 't downloaden zijn zou 't wel eens een bandbreedteprobleem kunnen zijn (dat die andere pc's bijna alle bandbreedte opslokken) is dit niet het geval heb je misschien onderbrekingen in je Wifi-signaal. Doe eens de speedtest als het probleem zich voordoet.
Waar het ook aan kan liggen is hoever je van je modem/router verwijderd bent met je pc en of er obstakels tussen zitten,muren,vloeren e.d. ,bedenk dat een bekabelde verbinding altijd een voordeel heeft t.o.v. draadloos omdat je dan rechtstreeks verbonden bent met het modem e/o router.

Laatst bewerkt:
Het probleem doet zich ook voor als ik alleen thuis ben en er dus maar 1 pc aanstaat, dus de bandbreedte is het probleem denk ik niet.

Het is ook zo dat het probleem opeens is komen opzetten terwijl ik steeds op dezelfde plek zit. Ik zal in ieder geval straks die speedtest eens doen als het weer voorvalt. Alvast bedankt voor je reactie.

Ik heb precies hetzelfde probleem, maar andere computers op hetzelfde netwerk hebben het dan weer niet, dus ik denk dat het bij mij niet aan de verbinding ligt...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan