msn valt steds weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

margareth

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2001
Goeiemorgen allemaal,
Sinds een week heeft onze msn kuren,valt om ongeveer de drie ninuten steeds weg,moet dus dan steeds opnieuw inloggen om gek van te worden,waar zou dat aan kunnen liggen?
Ps:wij hebben dit alleen bij msn

Groetjes Margareth

Ja heb ik.Trouwens heb gemerkt dat het bij icq ook zo is maar die gebruik ik nauwelijks dus vandaar dat ik daar nu pas achter kom.
ps:mijn vriendin die hier twee straten vandaan woont heeft het zelfde maar mijn schoonzuster die een paar deuren van mij af woont weer niet???

Als het bij meerdere mensen voorkomt dan kan het liggen aan de servers van msn en icq! Hieraan kun je nix doen! Ik had gister ook hele tijd het probleem dat msn mij er de hele tijd afgooide... dus ik neem aan dat er iets mis is met hun servers!

mn maat heeft het ook altijd...na 5 minuten wordt ie van msn gegooid...
ik heb nu nergens meer last van, met msn5...hij heeft nog steeds 4.7...
misschien ligt het daaraan...? weet niet welke msn je hebt...

Ik heb de nieuwste msn,maar die heb ik al een tijdje als het daar aan zou liggen zou je toch zeggen dat het eerder al had moeten gebeuren+dat icq het dus ook doet????

groetjes Margareth

kan aan de servers liggen of het ligt aan jullie verbinding... ik heb er nu geen last meer van bij msn! was tijdelijk dus dat lag aan hun servers ! heb je misschien een firewall draaien? zojah... schakel deze even uit!

re:msn

Hallo,
Ik had ook msn 5.0. Die deed het in het begin goed, maar ik kreeg plots problemen zonder dat ik wat veranderd had. Ik moest steeds weer opnieuw installeren en de volgende dag was ie er weer uit.
Ik ben toen de oudere versie gaan gebruiken en die werkt zonder problemen
Groetjes Tonia

Heb je misschien AlwaysAccess? Ik had het namelijk ook een hele tijd dat de download ff "uitschakeld" wordt ofzo, heel vaag ja, en omdat MSN telkens "berichten" krijgt van de zogenaamde dispatch server herkent MSN het vrij snel en meld MSN automatisch af. Dit doet ICQ schijnbaar niet... het heeft dus totaal niks te maken met een oude/nieuwe versie van MSN omdat het probleem hiervoor waarschijnlijk niet bestaan heeft.

Re:msn

Hallo,

Het programma waar jij het over hebt, AlwaysAccess heb ik niet op mijn computer dus daar kan het niet aan liggen. Met msn 5.0 gebeurde het vaak dat het ikoontje rechtsonder verdwenen was. Als ik probeerde opnieuw te installeren gaf ie een foutmelding aan, en lukte het niet om verder te gaan.
Nadat ik Windows geupdated had heeft msn 5.0 het ongeveer een week gedaan, daarna was ie weer verdwenen. Ik ging ervan uit dat de fout bij 5.0 zat omdat je daar veel over leest in de nieuwsgroepen en ik het probleem bij msn 4.6 niet heb. Ik vind het best wel vreemd.

Groeten Tonia

Ik heb @home ,en nee ik heb geen firewall aanstaan.
Gisteravond was ik even met iemand aan het chatten en toen was het dus om de minuut dat ik weer ofline ging pffffffffff

AlwaysAccess is ook van Essent, @Home dus ook, dus ze zijn niet echt goed bezig als je het mij vraagt. Bel 's naar de helpdesk anders...

Ik moest even doorgeven dat mijn vraag nog NIET opgelost is,nogsteeds valt msn en icq om ongeveer de 5 minuten uit

groetjes

heb je al contact opgenomen met je provider???
En je draaid nu versie 4.7 van msn of lager? indien je msn 5 gebruikt schakel dan even over naar 4.7 of lager! wel even een clean install doen...

ik heb ook hetzelfde probleem, en dit is is een bekend probleem met een oplossing daar ben ik zeker van (heb da nog al gehoord) maar ik ken spijtig genoeg de oplossing ni

Hoi,

Ik heb dit probleem ook. Op mijn laptop met draadloos netwerk. Zowel thuis als op school heb ik hetzelfde probleem, en aangezien ik zelf thuis een andere provider heb dan de school, ligt het daar dus niet aan. Ik heb zowel msn 4.7 als 5.0 geïnstalleerd en ook 's voor de gein 1.0 maar elke versie geeft hetzelfde probleem. Ik sta na een tijdje bij de ander opeens offline en als ik dan bijv. mijn status probeer te veranderen, knalt msn er helemaal uit.

Geplaatst door fuego
Hoi,

Ik heb dit probleem ook. Op mijn laptop met draadloos netwerk. Zowel thuis als op school heb ik hetzelfde probleem, en aangezien ik zelf thuis een andere provider heb dan de school, ligt het daar dus niet aan. Ik heb zowel msn 4.7 als 5.0 geïnstalleerd en ook 's voor de gein 1.0 maar elke versie geeft hetzelfde probleem. Ik sta na een tijdje bij de ander opeens offline en als ik dan bijv. mijn status probeer te veranderen, knalt msn er helemaal uit.

Het lijkt me toch dat ze op school die poort blokkeren...? Hebben ze hier gedaan (geprobeerd) tot ik 'm met een winsock progje openzette :p...

Nee het is niet geblokkeerd. Dat weet ik zeker. Anderen hebben dat probleem ook niet op school...

Lekker vaag dan,... probeer het dan eens met een ander passport (het kan niet de oorzaak zijn maar goed)...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan