Msn valt steeds uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Asklepios

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2003
Berichten
13
Ik heb dit probleem met msn 6.1 met xp:

nadat ik mij heb aangemeld...alles gaat prima prima (hoogstens dat het wat langer dan vroeger duurt)...meld ik na een paar minuten automatisch af....en dan weer aan...minuut later weer af (hij gaat niet uit, maar slechts afmelden). Eerder deed msn het altijd perfect, maar sinds ik mcafee 8.0 heb geinstalleerd nie meer. Maar khep mcafee al geuninstalled en uitgezet etc, maar het probleem blijft. Hersteld, dmsn, 4.7, niets werkt.....netzo als de msnhelpdesk :S...
Khep ad-aware ook al over gehad...no effect. De computer zit op router aangesloten, maar daar is niets aan veranderd...en eerder deed ie het dus wel. Ik heb echt geen flauw id meer what to do...
ow...ik heb ook allerlei virusscanners erover los gelaten...neits gevonden.

iemand id?
 
Laatst bewerkt:
Als je mcafee verwijderd doet die het dan nog?

Jean
 
verwijder msn en installeer opnieuw na een herstart.

jean
 
Dat is een erg vriendelijk antwoord van je!
Blijf maar zitten met je probleem, ha ha

jean
 
ik had dit ook al een keer geprobeerd, maar zonder de pc opnieuw te starten. ditmaal heb ik de pc wel opnieuw gestart voordat ik hem opnieuw installeerde; en nu lijkt hij het weer te doen!
bedankt voor je reactie Jean :thumb:
 
Geplaatst door jean42
Dat is een erg vriendelijk antwoord van je!
Blijf maar zitten met je probleem, ha ha

jean

jah...als je nu eens wat zinnigs te melden had...zou mooi zijn
 
hallo, dit had ik ook, maar nou heeft een vriend van mij, de computer op spyware gescand, en verkeerde bestanden verwijderd, en nou doet msn het weer goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan