msn van slag na SP2?

Status
Niet open voor verdere reacties.

goldy

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2001
Berichten
130
hallo, ik heb SP2 gedownload maar sinds die tijd als ik op het groene poppetje van MSN klik en "postvak in" kies krijg ik outlook express te zien in plaats van mijn hotmail account, weet iemand hoe ik dat weer kan veranderen?
Alvast bedankt.
 
Hee, dus ik ben niet de enige! Bij mij gaat ie naar Outlook; ik gebruik Outlook als standaard mail programma.

Ik heb ook al zitten zoeken hoe ik dit weer kan veranderen, maar heb 't nog niet gevonden.
 
kijk eens in internet explorer >extra>internetopties>programmaas>bij email daar een beetje proberen moet volgens mij daar in te stellen zijn.
succes
 
Daar kun je wel instellen welk programma je voor welke activiteit wilt gebruiken (bijv. dat je Outlook wilt gebruiken voor email en geen Outlook Express).

Maar ik kan daar niet vinden hoe ik met Messenger Hotmail kan openen i.p.v. Outlook!
 
Geplaatst door Piedra
Daar kun je wel instellen welk programma je voor welke activiteit wilt gebruiken (bijv. dat je Outlook wilt gebruiken voor email en geen Outlook Express).

Maar ik kan daar niet vinden hoe ik met Messenger Hotmail kan openen i.p.v. Outlook!

Die staat in het lijstje onder het kopje "E-mail"


Extra --> internet opties --> Programma's --> E-mail --> Hotmail
 
Ok, als je daar email verandert in Hotmail, dan kun je via Messenger wel doorklikken naar je Hotmail, maar niet zoals dat voorheen was. Je moet dan toch nog eerst inloggen op Hotmail.

Bovendien, als ik dat wijzig, staat Hotmail als mijn standaard emailprogramma en dat wil ik niet. Dat heeft bijv. tot gevolg dat als ik email wil starten vanuit welk programma dan ook, hij altijd naar Hotmail zou gaan.

Ik wil dat Outlook bij standaard mailprogramma blijft. Ik wil alleen dat Messenger gekoppeld is aan Hotmail. En vroeger was dit ook zo!
 
Dat zelfde probleem heb ik dus ook, ik wil dat het "postvak in" in het rijtje bij MSN gekoppeld is aan mijn hotmail account, dit was voordat ik SP2 heb gedownload wel het geval.
 
probeer die msn eens te verwijderen en weer opnieuw installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan