MSN vandaag blijft leeg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henk48

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2001
Sinds ik CCleaner en Hitman Pro gedraaid heb werkt mijn MSN Vandaag niet meer correct. De tabbladen MSN Vandaag en Nieuws blijven leeg, wel is het tabblad Hotmail normaal. Opnieuw installeren helpt niet. Tegelijkertijd met dit probleem weigerde ook Sygate te starten. Ook hier hielp opnieuw installeren niet.
Iemand enig idee wat hier aan de hand is??

Tot nu toe heb ik geen provblemen met Hitman Pro gehad.
Misschien moet ik je goede raad ter harte nemen. Echter.... het lost mijn probleem nu niet op....

heb je msn plus? Het scheen dat daardoor ook wat dingen fout gingen werken (althans dat was bij mij:p ) of het ligt misschien aan een ongelukkige combinatie 'van'...

owja btw, misschien gewoon wéér een keer aanmelden op msn? of heb je dat al geprobeerd?

Opnieuw aanmelden mocht niet de oplossing brengen. Ik heb versie 7, build 7.0.0816.

Geplaatst door Henk48
versie 7, build 7.0.0816.
Dit is een versie van MSN Messenger. Niet de nieuwste maar dat is geen probleem.

@Eaglethunder: Messenger Plus heeft er niks mee te maken.

@Henk48: Open HitmanPro en klik in het hoofdvenster op Surfright. Schakel Surfright daarna uit door de vinkjes weg te halen.

Succes:)

Laatst bewerkt:
Surfright zijn programma's om firefox en IE op een soort 'basis' te laten lopen, hoe kun je daarmee het probleem met messenger oplossen? of loopt MSN Vandaag via de browsers? en zo ja, hotmail doet het wel...

gehe, ben nieuwschierig:p

Surfright geeft problemen met wel meer dingen, dus het zou mij niets verbazen. Maar even afwachten wat Henk48 te vertellen heeft wat er gebeurt wanneer Surfright is uitgeschakelt.

CCleaner sluit ik trouwens ook uit. Dit is alleen maar om tijdelijke bestanden en dergelijke op te ruimen. Dit gebruik ik zelf ook en geen problemen. Verder heb ik ook nog nooit van problemen met CCleaner in combinatie met MSN Messenger gehoord.

HitmanPro geeft problemen met allelei programma's en MSN Messenger wil ook nog wel is problemen geven in combinatie met HitmanPro

De knop Surfright is niet aan te klikken, blijft grijs.....

Verwijder HitmanPro dan maar gewoon.

Daarna even opnieuw opstarten en opnieuw proberen.

Je kan btw wel de antispyware programma's laten staan tijdens de deïnstallatie, mocht je dan (als je denkt) niet meer veilig zijn. Uiteraard bepaal je zelf wat je wilt laten staan... zie setup:)

Hitman Pro heb ik grondig verwijderd inclusief alle blokkeringen. Opnieuw opgestart......Mijn probleem is daarmee echter nog steeds niet opgelost.

Toch nog even terugkoment op Messenger Plus (MSN Plus). Heb jij Messenger Plus?

De sponsors van Messenger Plus kunnen problemen geven in combinatie met HitmanPro.

Draai ook even IEfix: www.hitmanpro.nl/iefix.exe
Hierbij worden een aantal dingen gereset die door HitmanPro zijn neergezet en problemen kunnen geven.

Helaas kan ik iefix niet draaien omdat ik Windows 2000 heb.
En wat is MSN plus??

een tool van patchou, waardoor je meer opties krijgt. Zoals geluiden in een gesprek invoegen etc. Alleen er werd ook adware en spyware meegevoerd, niet met de tool zelf, maar met programma's die in de setup zitten. Die kun je verwijderen. Alleen Windows AntiSpyware verwijderd msn Plus! dan helemaal... vandaar dat ik dacht dat Hitman Pro, of in ieder geval een van die programma's die in Hitman zitten, dat óók zouden doen

Geplaatst door Eaglethunder
Alleen Windows AntiSpyware verwijderd msn Plus! dan helemaal... vandaar dat ik dacht dat Hitman Pro, of in ieder geval een van die programma's die in Hitman zitten, dat óók zouden doen
Het probleem met MSAntispy en Messenger Plus is twee weken geleden opgelost.

De programma's in HitmanPro verwijderen wel de spyware van Messenger Plus, maar Messenger Plus zal het probleem niet zijn, aangezien Henk48 niet bekent is met Messenger Plus.

Heb je HitmanPro ondertussen al verwijderd?
Verwijder heel HitmanPro. Je kan HitmanPro later altijd nog opnieuw installeren met die programma's of de programma's appart installeren.

Geplaatst door Henk48
Hitman Pro heb ik grondig verwijderd inclusief alle blokkeringen. Opnieuw opgestart......Mijn probleem is daarmee echter nog steeds niet opgelost.

En btw ik heb MS AntiSpyware niet meer:p

Controleer even de tijd van Windows (klok). Vooral het jaartal is belangrijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan