msn verwijderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

camaro30

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2003
Berichten
136
Ik had msn plus gedownload en de oude was blijven staan dus iedere x als ik opstartte ging de oude msn aan, mbv dougknox heb ik msn verwijderd, dat ging goed, daarna heb ik msnplus weer geinstalleerd. Maar nu duurt het heel lang voordat ik aangemeld ben, dat de pc opstart zeg maar en wordt er gevraagd: msn messenger 4.7 is verwijderd wilt u de persoonllijke instelling hier voor verwijderen. Ik klik iedere keer nee, maar weet niet of dat nu wel of niet moet. Kent iemand dit.?
 
Zou toch eens de optie ja kiezen en het zo in stellen dat het systeem het niet meer vraagt.
Je kunt altijd nog op annuleren drukken.
 
via uitvoeren / msconfig / opstarten, daar kan jem uitvinken en heb je der geen last meer van ...
 
????

hoii, was ik weer. T duurde allemaal zolang, hij is verschrikkelijk langzaam geworden. Ok ik heb msn uitgevinkt bij config, pc opnieuw opgestart, duurde een eeuwigheid, daarna mijn kant aangeklikt en vroeg ie weer persoonlijke instellingen enz, heb nu dus maar ja aangeklikt. pfff maarruh hoe zou dat kunnen dat ie nu zoooooooooooo langzaam is???
 
Ok zal ik ook nog ff doen, ik heb spybot, hoop maar dat het dan beter gaat! Het zou dus niet aan die msn kunnen liggen?? Internet enz is niet langzaam alleen het opstarten van de pc zelf en we hebben 2 aparte gebruikers en dat opstarten duurt ook lang. Maar goed, ik zal spybot s ff proberen.
 
YESSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!

He bedankt, hij vond iets van 92 problemen en hij is nu weer normaal. thnx!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan