msn verwijderen/herinstaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

harmanes

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2010
ik had een msn beta versie gedownload... ik vond hem maar niets dus ik wou hem verwijderen en de oude erop zetten....
ik heb hem verwijderd in "alle onderdelen" en ik heb de windows live map verwijderd
maar als ik dan msn wil instaleren geeft hij aan dat er al een versie van smn is geinstaleerd??
hoe verhelp ik dit:(
ik heb windows 7
ik heb ookal vanaf een andere pc msn op usb stick gezet en toen op deze pc gezet... dan krijg ik wel msn scherm maar kan ik niet inloggen met de error "service tijdelijk niet beschikbaar":(

alvast bedankt :)

Probeer het hulpprogramma op deze pagina om de juiste WLM deïnstallatie te kunnen starten van de versie die blijkbaar nu nog 'rondslingert' op je computer.

Succes,

Tijs.

a

ik heb het geprobeert maar als ik msiexec /x {B1403D7D-C725-4858-AACC-7E5FA2D72859} gebruik komt de foutmelding
"deze bewerking is alleen geldig voor producten die momenteel zijn geinstalleerd"
nog andere suggesties?:(

Laatst bewerkt:
Download en installeer Windows Installer Cleanup Utility
Start het programma (te vinden onder Start -> (Alle) programma's -> Windows Install Clean Up
Klik in dat programma de Windows Live Messenger ingang aan, en klik op Remove.
Bij mij heet die volledig: "(All Users) Windows Live Messenger [14.0.8089.0726)"

Probeer het daarna opnieuw.

Succes,

Tijs.

nogsteeds krijg ik de foutmelding "Deze ouder versie kan pas geinstaleerd worden nadat alle recentere versie van de computer zijn verwijderd"
ik heb alles wat met msn te maken had verwijderd... ik weet echt niet meer wat ik kan doen:(
ik wil msn wel graag weer gewoon kunnen gebruiken...
nog andere dingen die ik kan proberen?

Meld even wat completer terug:
a. Heb je Windows Installer Cleanup geïnstalleerd?
b. Heb je daarin inderdaad Windows Live Messenger gevonden en via Remove verwijderd?

Tijs.

Je kan ook een systeemherstel doen natuurlijk

zou je me kunnen vertellen hoe?:P
ik weet wel wat van pc's maar dit nou net niet want ik heb nooit zulke problemen gehad:o
en dan word m'n hele pc gewoon paar daagjes terug gezet? ik vind et best:)

Hangt er van af wanneer je het hebt geinstalleerd

ik heb systeemherstel gebruikt en alles werkt weer zoals het hoort :d
allemaal bedankt:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan