msn verwijderen in xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

luden

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2001
Ik heb op mijn pas geinstalleerde windows xp msn 5.0 gedownload en geinstalleerd. Origineel stond er 4.0 op en die is blijven staan. Dus ik zit nu met 2 messengers en 2 iconen beneden in mijn taakbalk. Ik wou dus messenger 4.0 verwijderen, maar die staat niet in mijn lijst van software. Hoe kan ik die 4.0 verwijderen zodat ik alleen nog de 5.0 heb.
Ik heb ook al eens de 4.0 niet mee laten opstarten, maar als ik dan outlook express open komt het icoontje ook weer in mijn taakbalk staan. greetz en thanks

Als je met Google zoekt op 'remove windows messenger' kom je op deze site http://www.dougknox.com/xp/tips/xp_messenger_remove.htm

Daar staat helemaal bovenaan een link naar een VB script die alles voor je kan doen, maar het kan ook handmatig. Als je virusscanner gaat protesteren moet je die gewoon negeren; die gaat bij elk VB script moelijk doen (en dat is maar goed ook).

Heb je wel de msn 5.0 voor win xp gedownload?
zo niet, verwijder 5.0 dan eerst en download hem dan voor win xp

Geplaatst door gamer1234
Heb je wel de msn 5.0 voor win xp gedownload?
zo niet, verwijder 5.0 dan eerst en download hem dan voor win xp
Nee, wat het probleem is, is dat er bij Windows XP standaar Windows Messenger is meegeleverd. Die heeft echter minder functies en ziet er ook minder mooi uit dan MSN Messenger 5, dus is het logisch dat je 5 gaat installeren. Echter, doordat Windows Messenger en MSN Messenger 2 verschillende programma's zijn, blijven ze naast elkaar bestaan.

ja dat klopt blijkbaar want als ik een update doe verandert hij 4.0 in 4.7 en niet in 5.0. Bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan