msn verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

djeric

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2006
hallo allemaal.

ik wil een register sleutel verwijderen maar het lukt niet.

ik gebruik windows 7 64 bit nl versie. (pas opnieuw geinstalleerd!)
in gebruikers acounts zie ik mezelf als administrator aangemeld staan en gast acount is uitgeschakeld.

nu wil ik de volgende map verwijderen: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\MessengerService

dus de volledige inhoud en de map zelf!

als ik dan op rechts klik en verwijderen klikt en ok klik zecht die:
kan messenger service niet verwijderen: er is een fout opgetreden bij het verwijderen van de sleutel.

hoe los ik dit op???

als ik trouwns op die map "messengerservice" sta en dan op bewerken>>machtingen klik zie ik 4 namen van groepen en gebruikers.

Hoi,
die registersleutel heeft niets met MSN te maken maar met hulp op afstand van Microsoft.
(Ask for RemoteAssistance) URL=http//www.microsoft.com
Msn kun je toch via configscherm>programma's en onderdelen verwijderen?
Het heet tegenwoordig trouwens Windows Live Essentials o.i.d daar zit Windows live,Windows Live Mail,Ouderlijk toezicht en nog wat in. Wat je niet wilt kun je daar verwijderen.
http://explore.live.com/windows-live-essentials?os=other

Laatst bewerkt:
Hoi,
die registersleutel heeft niets met MSN te maken maar met hulp op afstand van Microsoft

ok dan...

ik wil namelijk me oude msn 8.5 weer instaleren nadat ik me pc helemaal hebt opgeschoond. en heb daar een goede site van gevonden:

msn-8-5-blijven-gebruiken-ondanks-de-update

en die werkte goed. (voor ik me pc gewist had nog wel) nu niet meer. hij zeurt steeds om die autom. update voor ik eerst verder gaat. had dat eerst ook. blijkt toch ergens wat sleutels te zijn met messenger / livemessenger e.d. die eerst weg moeten.

vandaar dacht ik ook die sleutel.

Heb je inmiddels m'n aanvulling gelezen? Wat ik wel denk te weten is dat Microsoft geen lagere versies meer accepteert i.v.m. de beveiliging zeggen ze, dus of het je nog lukt?

Heb je inmiddels m'n aanvulling gelezen? Wat ik wel denk te weten is dat Microsoft geen lagere versies meer accepteert i.v.m. de beveiliging zeggen ze, dus of het je nog lukt?

gelukkig wel!!!!:d:P

heb die map idd laten staan, en had je aanvulling gelezen.

klopt dat microsoft oude versie's weigerd, maar vond toch echter deze site:

http://www.stevenw.net/2009/11/07/msn-8-5-blijven-gebruiken-ondanks-de-update/

PHP:
http://www.stevenw.net/?p=23 

plaats bovenstaande link in browser om voorbeeld venster te zien, werkt de link niet meer, 

en/of probeer dan de stappen hieronder goed door te lezen.

1. Installeer de MSN 8.5 versie. (maar msn nog niet starten!!!)

2. pak de map ResHacker uit en start ResHacker.exe op (eventueel als Administrator als je 

VISTA/WINDOWS 7 gebruikt!).

3. Ga naar File > Open en ga naar C:\Program Files(x86)\Windows Live\Messenger

\msnmsgr.exe. (het blauw/groene msn icoontje)

4. Klap het tabje “version info” open en klap daar onder net zolang door tot je het tabje 

1033 open hebt staan.

5. Zoek nu het versienummer (b.v. 8.5.1302) bij VALUE “ProductVersion”, en vervang het met 

14.08.117.416 en als het niet werkt met: 
14.0.8089.0726. .

6. Klik nu op de “Compile Script” knop boven in.

7. Ga nu naar File > Save as > msnmsgr.exe

8. mag maar 1 msnmsgr.exe in file staan!!!!

Als je nu je MSN opstart zul je zien dat je MSN 8.5 versie gewoon met MSN kan verbinden en 

je gewoon weer alles kan gebruiken!

Ok succes ermee dan, bij mezelf heb ik alles verwijderd van WinLiveEssentials dus eerlijk gezegd ben ik er niet meer zo in
thuis.
Als ik al die problemen lees met dat soort programma's en die virussen die ze er voor schrijven, nee bedankt.
Maar ik gun iedereen z'n programma hoor! Ik hoop iig dat het werkt voor je.
Succes verder.
(zet je vraag even op "zet status opgelost" in de blauwe werkbalk boven je beginposting). :thumb:

Laatst bewerkt:
(zet je vraag even op "zet status opgelost" in de blauwe werkbalk boven je beginposting). :thumb:

had ik al gedaan hoor na plaatsing van vorige bericht. ik denk dat je browser moest vernieuwen dan:thumb:

maar wel bedankt voor uitleg van die msessenger map in het register. dacht echter iets van msn was.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan