MSN verzend/ontvangt vaak zinnen niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Smoothb

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 nov 2010
Hallo,

al een paar maanden doet mijn Windows Live Messenger heel hinderlijk, het komt heel vaak voor dat iemand tegen mij praat op msn en bijvoorbeeld veel zegt, terwijl ik dan maar de helft ontvang of zelfs helemaal niets. Andersom is dat ook zo, als ik tegen iemand praat, ontvangt diegene het vaak niet of slechts gedeeltelijk. Heb al enkele keren msn verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar dat helpt niet. Mijn msn account is @gmail.com ik dacht dat misschien daar het probleem lag en heb gewoon weer een hotmail account aangemaakt, maar ook dat helpt niet. Ik gebruik trouwens Windows XP.
Kan iemand me a.u.b. hiermee helpen?

Bij voorbaat dank!!

B.

Heey,

heb je toevalllig geen firewall of anti-virussysteem die het kan blokkeren?
en gebruik je draadloos internet of gewoon met draad?

Gr.

Heey,

ik gebruik draadloos internet. En het kan misschien inderdaad zo zijn dat een firewall het tegen houdt, maar ik weet niet hoe je dat kan veranderen.

Bedankt!

ik heb dat ook ongeveer voor dat ik ineens geen berichten meer kan sturen naar mensen da die zinnen dan terug in rood terug gezonden worden. en kan ik niet meer tege die persoon spreken maar wel tege andere... dan moet ik mij terug aan melden en weer afmelden en dan is het inorde. nu vandaag was ik opeens bij verschillende mensen offline en ik wel online was. maar niet bij iedereen :S dus heb ik verwijderd en de niewe er ineens opgezet en het probleem blijft zo... 2 mensen ben ik offline en 2 ben ik online

Ja dat heb ik soms, maar vooral dat ik gewoon zit te praten, en dan blijkt het te zijn dat de helft gewoon niet over komt... heel hinderlijk

bij mij is het niet de helft bij mij is het vanaf het 1 keer gebeurd niets meer aan komt :S

en nu met die nieuwe windows live komt op mijn hotmail ook altijd de gesprekken die ik voer via messenger. dit is vrij irritant want als ik dat weg klik gaan ze ook weg bij messenger. en mss dat dat ook iets te maken heeft met die berichten die niet aankome:S

heeft iemand er al een oplossing voor?
Het is echt heel hinderlijk en kan nergens een oplossing vinden..

ik blijf ook steeds met het zelfde probleem zitten. De mensen smse mij nu wnr hun berichten niet meer aan komen bij mij :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan