msn vindt mijn webcam niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

mtenklooster

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2001
Ik heb een simpele webcam maar ik kan hem niet "onder" msn messenger krijgen. Daar wordt alleen mijn tv kaart getoond. Hoe krijg ik hem nu wel in msn??

:rolleyes: Welke versie MSN....

Wat je zou kunnen proberen: sluit je webcam aan, zet hem aan en ga naar het menu van MSN. Onder "Extra" kies je voor "Instellingen voor de webcamera". Als ie het daar doet, kies je voor sluiten en kun je hem gebruiken. Bij mij (ook een simpel dingetje) werkte het, hopelijk bij jou ook!

dat lukt dus niet, maar hoe staat de videostandaard ingesteld bij je? Is dat het misschien.

Ik kan bij mij de videostandaard niet vinden, waar heb je die ingesteld?

Heb je ook al geprobeerd je probleem op te lossen via "Extra" en dan "Wizard beeld en geluid afstemmen"?

ook al geprobeerd. Het probleem is dat ik in het keuze scherm van welk apparaat ik wil selecteren mijn webcam er niet eens voorkrijg.
Wat betreft de videostandaard, die kun je kiezen via instelling webcam, geavanceerd.
en trouwens nog de beste wensen voor het nieuwe jaar!!

Ik had met 6.0 ook die problemen, ik heb zowel een tv-kaart als een webcam, als ik de webcam wilde gebruiken werd de tv-kaart gebruikt.

Een upgrade naar versie 6.1 zorgde voor de oplossing.

Ik heb schijnbaar weer pech, want ook onder 6.1 zie ik alleen de videokaart. WAt nu??????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan