MSN VIRUS ei..quem esta do teu lado nessa foto.. ? .webng.com/vcpamela/jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.

h0st3l

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2007
halllo

ik was maar eens aan het chatten met mijn vrienden toen ik deze link doorkreeg :

ei..quem esta do teu lado nessa foto.. ? webng.com/vcpamela/jpg873.zip

ik heb het gedownlaod en geopend
.

en er gebeurde niets

terwijl ik aan het chatten nu met mijn vrienden komt deze link : ei..quem esta do teu lado nessa foto.. ? .webng.com/vcpamela/jpg873.zip in het chatvenster en sluit het af.

en ik kan dan niet meer met hun praten.

help mij alsjeblieft

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb de links onbruikbaar gemaakt. Je merkt zelf dat je problemen hebt door die link, dus is het onverstandig deze werkend hier neer te zetten. Zo kunnen andere ook problemen krijgen.;)

Je MSN is besmet met een virus. Verwijder MSN van de pc en laat daarna de pc scannen op virussen.

Download eens Ewido Security Suite (AVG Antispyware) en laat daar je pc mee scannen:
http://www.ewido.net/en/download/

Laat het programma updaten, door op "update" te klikken.
Start Ewido Security Suite
Klik op "Scanner" --> "Complete System Scan" om het scannen te starten.
Als er een bestand gevonden wordt, zal er gevraagd worden om het bestand te verwijderen, klik dan op "OK".

Eventueel kun je een log van de scan bewaren, door na afloop op de knop "Save report" te klikken.

PS als de pc weer schoon is, kun je MSN weer installeren.

Ik heb de links onbruikbaar gemaakt. Je merkt zelf dat je problemen hebt door die link, dus is het onverstandig deze werkend hier neer te zetten. Zo kunnen andere ook problemen krijgen.;)

Je MSN is besmet met een virus. Verwijder MSN van de pc en laat daarna de pc scannen op virussen.

Download eens Ewido Security Suite (AVG Antispyware) en laat daar je pc mee scannen:
http://www.ewido.net/en/download/

Laat het programma updaten, door op "update" te klikken.
Start Ewido Security Suite
Klik op "Scanner" --> "Complete System Scan" om het scannen te starten.
Als er een bestand gevonden wordt, zal er gevraagd worden om het bestand te verwijderen, klik dan op "OK".

Eventueel kun je een log van de scan bewaren, door na afloop op de knop "Save report" te klikken.

PS als de pc weer schoon is, kun je MSN weer installeren.
k srry voor die link

iki zal het eens proberen

en als het nu geen spyware is?

AVG Anti-Spyware vindt niet alleen spyware, dus ik zou gewoon even met AVG Anti-Spyware scannen. Maar omdat veel virussen niet gevonden worden door AVG Anti-Spyware zou ik daarna even de volgende online virusscan doen:

1 Doe een online virusscan bij Housecall. Dit is gratis en werkt met Internet Explorer en met Firefox. Aan het eind van de scan moet je alle gevonden infecties laten verwijderen. Hier meer en gedetailleerde instructies over het scannen met Housecall.

dit is lekker....
na dat ik de virusscan deed moest ik restarten.
en raad eens??? ik kan niet meer inloggen...

dit is lekker....
na dat ik de virusscan deed moest ik restarten.
en raad eens??? ik kan niet meer inloggen...

Dan had het virus misschien te maken met Windows-bestanden of is er iets aangepast.

Kan je nog wel opstarten in de Veilige modus en daar inloggen als Administrator?

Probeer dan met Systeemherstel terug de tijd in te gaan, dus terug naar een herstelpunt van die tijd wanneer het nog wel werkte, het inloggen.

is er een systeemherstel in windows 2000 en gaat dan in veilige modus??

en hoe doe je dat dan

Hier is paar dagen geleden nog een waarschuwing voor rond gegaan, mijn spaans of italiaans is nu echt totaal onbruikbaar maar ik kan er toch uit op maken dat dit om het zelfde gaat alleen in een ander taal.

Laatst bewerkt:
maar hoe doe je een systeemherstel in veilige modus en windows 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan