Ey, ik heb een vraag over een virus dat mijn zusjes hebben binnengehaald op hun computer via msn. Ik heb geen idee hoe het bestand heette en het lijkt ook niet in hun ontvangen bestanden te staan als .exe. Het probleem: Zodra het Norton Antivirus venster wordt geopend om bijvoorbeeld een scan uit te voeren, sluit deze onmiddellijk weer af. Bij het intypen van het woord "Norton" bij google, word na het drukken op de zoek-knop meteen het browserwindow afgesloten. Ik heb me helemaal lam gezocht naar oplossingen op het internet maar kon niets vinden. Misschien weet iemand hier om wat voorn virus het gaat en wat de oplossing is?
Greetz,
Maurice
ps. scannen met norton in safemode (de computer draait op Windows XP home edition) werkt wel, maar hij treft geen enkel virus aan (de virusdefinities zijn geupdate), ik heb ookal geprobeert om te scannen met ad-aware, ook niets.
Greetz,
Maurice
ps. scannen met norton in safemode (de computer draait op Windows XP home edition) werkt wel, maar hij treft geen enkel virus aan (de virusdefinities zijn geupdate), ik heb ookal geprobeert om te scannen met ad-aware, ook niets.