Msn virus !!!! Let op is dit er een ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankdubbe

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2008
Sedert enige tijd kreeg ik samen met enkele vrienden zoeen mail/Er bestaat dan geen enkele mogelijkheid nog met hun password in hun Hotmail account binnen te geraken...
Niet op de link klikken AUB

frank I really think we could do this together i am much more productive through out my day now here is the URL for this program i cant believe it things are finally looking up *KNIP* create your own schedule no more struggling over your old job

Help !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Laatst bewerkt door een moderator:
waar gaat die link heen in jouw bericht.

Snap niet dat je dan een vreemde werkende link hier plaatst. Link verwijderd.

Ik durf er niet op klikken want 2 vrienden hebben al een geblokkkeerde hotmail!!!!!

ik vraag me af als zoiets door die mails kan voorkomen ??

Laatst bewerkt:
Tja, niet op de link klikken lijkt me...

Tardis

Maar scannen geeft gèèn virus melding en toch kunnen plots 3 vrienden niet meer in hun mail

Dat heb ik eerlijk gezegt nooit echt begrepen waarom iemand dat zomaar doet.

Om bij zoiets als hotmail in te kunnen loggen moet er gebruik van een cookie gemaakt kunnen worden.
Als je dan bent ingelog bij hotmail en je gaat vanuit dat hotmail acount naar een andere webside.
Dan kan met die webside eventueel ook de text van dat hotmail cookie worden gelezen en worden gelog.
Met die informatie van dat hotmail cookie kan dan een nep hotmail cookie worden gemaakt.
Waardoor hotmail misleid kan worden door dat iemand anders ingelog kan zijn als jou acount.

Daar is geen malware op je pc voor nodig want je heb de nodige informatie daarvoor zelf al weggegeven.

Zoals waarschijnlijk al vaker zal zijn gezegt.
Nooit vanuit een eigen acount ergens zomaar op klikken als het niet voor 100% is vertrouwd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan