msn virus maar daarna....

• Onderwerp starter Onderwerp starter Issa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Issa

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2003
Hallo...

Even een vraag...

Ook ik kreeg het leuke msn virus serflog

Na tienduizend tools en de nodige scans...

Is mijn gevoel mijn hele windows na de knoppen...

Wat nu oke oke misschien word er nu gezegt format ...maar kan het ook anders

Nu bv als ik een bestandje van winzip open dan kan ik het alleen op slaan...
Normaal kon ik via start direkt internet aankiezen...deze bleek uit te staan..
Waarschijnlijk heb ik ook iets van surfright...er op staan want mij outlook expres daar staat achter (surfright)
ook kan ik niet in veilige modus opstarten blijft dan linksboven in een streepje knipperen maar loopt niet verder

moet ik nou echt format doen of is er toch een andere
manier?

alle scans geven aan dat die niet meer op mijn computer zit...alleen heb ik dus nog andere problemen sorry was niet helemaal duidelijk...

dus eingelijk zoek ik nu een oplossing voor andere problemen...zag ook al een berichtje dat iemand systeemherstel niet kan doen...ik dus ook niet!

Is er iemand die mij alsjeblieft kan vertellen hoe ik veiligmodus anders op kan starten???

ik wil dit rotding eruit hebben...

oja je kunt ook de com op nieuwe opstarten en dan steeds f8 blijven drukken duzz voordat je windows cp boot screen krijgt dan kun je ophouden

Start. Uitvoeren, msconfig, boot ini. safeboot. Afsluiten en opnieuw opstarten. Is veilige modus. Als je klaar bent, Zelfde procedure, maar dan safe boot weer uitvinken. Windows start weer normaal op.

f8 volgens mij kon ik niet vaker die knop indrukken...niks..

boot ini ...kijk daarom denk ik dus dat er echt iets giga mis is die staat er niet bij

:( :( :( :( :( :( :(

ook al gedaan

raar is dat winzip ook niet meer laat zien openen kan het alleen maar opslaan...

nou hoop om een wonder nachtje en anders....

Heb je geprobeerd de computer in de veilige modus op te starten zoals ik het je aangegeven heb? Boot ini moet boven in het tabblad staan dat openvalt nadat je msconfig hebt ingegeven bij uitvoeren.

mailtje gestuurd...

Maar krijg nu nog meer problemen zoals oisdt wat weer terug is gekomen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan