@$%@^!~ Msn Virus,,!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jaditha

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2006
:mad: hallow,, ik heb eergister via msn een bericht gekrege en er stond: is that you on that photo? met een link erachter,, (weet niet of iemand dit kent?) nu heb ik daar per ongeluk op geklikt en mijn computer gaf steeds foutmeldingen en virusmeldingen..
nu heb ik een schijfcontrole gedaan maar die werd steeds onderbroken omdat er progamma's geschreven worden naar de schijf,, ik heb wat dingen gefikst (of verergert,, :p ) en als ik mijn computer nu opstart krijg ik het scherm van aanmelden met je erschillende profielen. er staat geen profiel bij en als je normaal op annuleren klikt kom je gewoon in de hoofdcomputer,, als ik dat nu doe komt er een fout melden over explore en dat dat afgesloten moet worden.. (zown bericht van 'neem contact op met uw leverancier als dit probleem zich voor blijft doen') en dan doet hij helemaal nix meer.. ik zie alleen een blauw/groen scherm en een muis en verder niks,, als ik dan op ctrl alt del in druk staan er ook geen progamma's op gestart.. weet iemand hoe ik mijn computer weer kan laten draaien oals het hoort?? :(
groetjes jaditha

Kan je nog wel de pc opstarten in de veilige modus?

Hierstaat hoe dat moet.

EDIT: Mischien is het een idee:
Druk tijdens het opstarten, VOOR de laadbalkjes van Windows, op F8 ( net zoals voor in de veilige modus ) en kies daar voor '' Laatste bekende juiste configuratie''

Laatst bewerkt:
He beste is dat je je registreert op www.nucia.nl en via de sectie Hijackthis logs je computer laat schoonmaken. Registratie is gratis

Het probleem is dat ze niet goed kan werken, dus ik weet niet of ze een logje kan maken.

Hey,

Dit soort virussen zijn vaak pittig, want ze laden andere virussen in je computers of je word deel van zgn. botnetwerken.
Wat je moet doen is een goede antivirus / antispyware gaan draaien. Als ik je iets mag aanbevelen ga dan naar www.kaspersky.com download de gratis uitprobeerversie van kaspersky antivirus en draai een volledige systeemscan. Start dan de computer opnieuw op en draai opnieuw een volledige systeemscan. Verwijder alles wat kaspersky alles gevaarlijk aangeeft.

Als het je niet lukt om kaspersky te installeren in normale windows probeer dan in veilige modus, zoals Michael4446 aangeeft.

Adriaan

Volg onderstaande eens op,om tot een oplossing te komen.

1.Download en installeer
AVG Anti-Spyware.

• Na de installatie, open AVG Anti-Spyware:
    * onder "Status", klik op Change state naast "Resident shield". (wijzig van active naar inactive!)
    * onder "Update", klik op de Start update knop.
    * onder "Scanner", tab "Settings":
    • - onder "How to act?", klik op "Recommended actions" en selecteer Quarantine. (ZEER BELANGRIJK!)
      * onder "Reports", selecteer Automatically generate report after every scan en verwijder het vinkje bij Only if threats were found
    Sluit AVG Anti-Spyware. Laat het nog niet scannen.
Start op in veilige modus

Start AVG Anti-Spyware.
  • * Klik op Scan en kies Complete System Scan.
    Na de scan; volg onderstaande instructies :
    BELANGRIJK : Klik niet op de "Save Scan Report" knop vooraleer je de "Apply all Actions" knop hebt aangeklikt !
    * Draag er zorg voor dat Set all elements to: op Quarantine staat (1),
    zoniet klik op de link en kies Quarantine in de popup menu. (2)
    (Dit geldt niet voor cookies, deze worden onveranderlijk gedelete !)
    * Onderaan het venster klik op de Apply all Actions knop. (3)
    ewidoscan.jpg

* Wanneer je de melding krijgt 'All actions have been applied', klik je onderaan op de knop Save Report.
    * Klik in het menu bovenaan op Reports. Kopieer het rapport van de scan en plaats dat hier in je volgende bericht.
2. Download en uitleg AdAware

3. Download en uitleg Spybot S&D

4. Zijn er nog steeds problemen, ga dan naar Nucia/Aso
Aanmelden is geheel kosteloos.

5. Eenmaal op Nucia, doe dan als volgt:

Lees eerst de handleiding van HijackThis:
http://www.nucia.nl/toonhandleiding.php?handleidingid=9

Lees dan het volgende bericht goed door:
http://www.nucia.nl/forum/showthread.php?t=12

Plaats daarna je HijackThis-log in de daarvoor bestemde forumsectie:
http://www.nucia.nl/forum/forumdisplay.php?f=38

Vermeld ook daar je probleem erbij.

6. Hoe voorkom je spyware-infecties en browserhijacking?

Succes ;)

Groeten Bandit123 :)

jaah ik kan wel zown progamma installeren enzo maar ik kom me hele computer niet in.. ook niet als ik em in de veilige modus opstart.. ik krijg een aanmeld scherm en dan staan er geen gebruikers en dan moet ik dus wel op annuleren klikken en dan krijg ik een foutmelding over explore.exe ofzo.. me broer heeft er al naar gekeken in de ms dosprompt ofzow maar kon ook nix vinde,, miss iemand een tip om togh op de een of andere manier tog in me computer te kome (het liefst zonder al me bestanden te verwijderen,,)
xxx

En heeft je broer ook een PC?en is hij een beetje hadig,dan kunnen we een oplossing aandragen.

sorry,, volgens mij snappen jullie me verkeerd..:rolleyes: ik kom me hele computer niet in.. ook niet als ik em in veilige modus start.. bij beide krijg ik een aanmeld sgerm maar dan kan ik me nergens aanmelde.. dus kan ook geen antivirus installeren en laten draaien..! en jah me broer doet een computeropleiding dus is wel aardig handig met computers.. iemand nog een suggestie om via een omweg in me computer te kome? (bijv door msn dos prompt ofzo..?)

Maar, wat werkt er dan niet aan de Veilige Modus?
Kom je er wel in?
Je moet als je er niet in komt, dus het scherm niet krijgt later F8 drukken.
Wat voor melding krijg je als je er wel in komt maar het niet lukt?

Luister zo kan het ook,laat je HD er bij hem in plaatsen als Slave ,en via zijn PC schoonmaken wat Vires of weet ik veel wat voor rommel er nog meer in zit.
2 de zelfde manier ,kopieer zolang datgene wat je wilt bewaren,effe op zijn PC.
Installeer XP dan nieuw op je eigen PC,weer effe bij hem er in, en ja data weer ophalen,als dat is gedaan,weer in die van jezelf,dan heb je alles weer

oke zal et ff zegge tege em en ff uitprobere en dan laat ik wel wete hoe et ging:thumb: :rolleyes:

MSN virus

Hey,

Dit soort virussen zijn vaak pittig, want ze laden andere virussen in je computers of je word deel van zgn. botnetwerken.
Wat je moet doen is een goede antivirus / antispyware gaan draaien. Als ik je iets mag aanbevelen ga dan naar www.kaspersky.com download de gratis uitprobeerversie van kaspersky antivirus en draai een volledige systeemscan. Start dan de computer opnieuw op en draai opnieuw een volledige systeemscan. Verwijder alles wat kaspersky alles gevaarlijk aangeeft.

Als het je niet lukt om kaspersky te installeren in normale windows probeer dan in veilige modus, zoals Michael4446 aangeeft.

Adriaan

wat als je computer door dat virus zichzelf afsluit en als je het apart scan dat hij dan niet meer doet, en ik kan trouwens na dat die virussen verzonden zijn niets meer doen alleen status verranderen en uitloggen

hulpers met MSN virus

ik heb een hele goeie gevonden voor mij zelf spyware doctor hij heeft binnen 10 minuten 20 infecties gevonden die ik met AVG nooit gevonden had. dus ik raad spyware doctor aan:D:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan