msn virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

veroon

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2004
Hoiii,

Ik heb een probleempje. Mijn dochter heeft op de laptop via een link op de msn (die ze aangeklikt heeft) een virus opgelopen, trojan horse zegt ie...
Als ze msn opstart op de laptop, dan klikt hij automatisch alle contactpersonen aan om een link door te geven.
Ik heb de msn al verwijderd van de laptop en ben momenteel aan het scannen met Trendmicro online scan...
Weet iemand hier iets meer van??

Groetjes Veroon

Dank je wel voor je antwoord.
Ik probeer die Kaspersky te laten lopen, maar dat doet hij niet. Eerst krijg ik de melding dat ik het besturingselement moet activeren en vervolgens breekt hij af...
Denk je dat het met Trendmicro is verholpen? Ik heb hem 2 keer laten lopen en hij vond wel cookies..

Oke, heb het voor elkaar en gescand met Kaspersky...
Maar hoe verwijder ik nu de geïnfecteerde bestanden? Hij heeft er een aantal gevonden, maar ik kan ze niet verwijderen....

Je hebt de online scan gedaan, dan kan je aan het eind daar gewoon voor kiezen als het goed is.
Misschien zie je niet het hele scherm / venster, kan liggen aan je resolutie maar waarschijnlijker aan de zoom-in van Internet Explorer ( rechtsonderaan ).

Hoiii,

Ik heb een probleempje. Mijn dochter heeft op de laptop via een link op de msn (die ze aangeklikt heeft) een virus opgelopen, trojan horse zegt ie...
Als ze msn opstart op de laptop, dan klikt hij automatisch alle contactpersonen aan om een link door te geven.
Ik heb de msn al verwijderd van de laptop en ben momenteel aan het scannen met Trendmicro online scan...

Groetjes Veroon

wat voor virus.? HarHarMsnVirus.?-->zie forum....(spyware problemen)..
gr: supernova<:shocked:

Laatst bewerkt:
Hoiii,

Groetjes Veroon

probeer deze is mij bevalt hij uitstekend..!

http://wurksjops.nl/forum/viewtopic.php?t=1313
gr: supernova<:shocked:

oh ja

dit heb ik ook aan de hand gehad

die mensen zijn wreed die dit doen.

maar ja hier heb ik misschien een oplossing :

Download eens Ewido Security Suite (AVG Antispyware) en laat daar je pc mee scannen:
http://www.ewido.net/en/download/

Laat het programma updaten, door op "update" te klikken.
Start Ewido Security Suite
Klik op "Scanner" --> "Complete System Scan" om het scannen te starten.
Als er een bestand gevonden wordt, zal er gevraagd worden om het bestand te verwijderen, klik dan op "OK".

Eventueel kun je een log van de scan bewaren, door na afloop op de knop "Save report" te klikken.

PS als de pc weer schoon is, kun je MSN weer installeren.

Dank jullie wel allemaal, maar het is gelukt!!!!!
Ik ben er vanaf gekomen:D
Heb hier de opdracht al gegeven, never en nooit meer op links gaan staan die je krijgt doorgestuurd en je niet kent....

Groetjes Veroon

@ Veroon, met welke heb jij het eraf gekregen...?? Ben de hele dag al bezig maar ik heb het er nog niet af..!:confused:

@Romkes,

graag de volgende keer op de datum van een topic letten, deze is van 2007 niet echt actueel meer.

Kijk even naar de volgende verwijderdtool;
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=396721

Deze topic sluit ik. Mocht je nog problemen hebben na het gebruik van de tool, maak dan even een eigen topic aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan