MSN voor 1 user blokkeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ercole

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2003
Hai!

Wie kan mij vertellen of het mogelijk is om het MSN van 1 user onder XP te blokkeren. En zo ja, hoe.

DUS: Zoon Jan mag wel MSN'n en zoon Piet mag dat niet.

Bvd.

Laatst bewerkt:
DUS: Zoon Jan mag wel MSN'n en zoon Piet mag dat niet.

Bvd. [/B][/QUOTE]

wachtwoorden en accounts instellen dan.

Laatst bewerkt:
Sorry Beernd, zal er in het vervolg om denken, was m'n eerste vraag, ben nieuw hier.

Password/accounts aanpassen? Piet mag wel e-mailen en internetten maar niet MSN'nen.

Je kunt msn zo instellen ,dacht ik, dat je je elke keer aan moet melden, met wachtwoord en al, dus als je voor elk account een .net paspoort hebt, kun je dat denk ik wel zo instellen.

kijk hier eens

beernd,

Wil jij in het vervolg niet meer voor moderator spelen? daar ben ik voor...
Ercole is hier nieuw dus die weet ook alles nog niet zow goed. Maar nu weet ie het...

@ Ercole,

zit je in een netwerk? of zit je op 1 computer? dan zul je voor elke zoon een gebruikersaccount moeten aanmaken en dan is het volgens mij wel mogelijk om op 1 zo'n gebruikersaccount msn te blokken! hoe weet ik zow niet....

Laatst bewerkt:
Ik had dus gevraagd of de vraagsteller in plaats van de vraag te veranderen een antwoord zou willen geven met de reageerknop, omdat dat dan voor iedereen duidelijker zou zijn. Maar laten we het niet opblazen, tis wel goed zo, zodadelijk denkt ercole nog dat het altijd zo gaat hier, terwijl het een prachtforum is

:rolleyes:vergeven en vergeten...

Misschien een optie om NPF2003/NIS2003 aan te schaffen, hier zit de optie parental control in waarmee je de acces tot een messenger aan niet admins kunt weigeren, werkt ideaal!(zegt m'n buurman:D)

Ik zag dat Beernd zijn post heeft aangepast dus jullie konden niet meer echt zien wat hij zei! jullie zagen gewoon de tekst zoals hij nu is maargoed dat is niet meer terzake!

Toch zal ik mijn exuses aanbieden omdat ik het dus volgens jullie te hard heb gezegt!

aub nu weer verder ontopic!

ho ho ho, wel goed weergeven, nu doe je het voor de tweede keer!! ik heb dus goed uitgelegd hoe het zit en nu zie je zelf dat het onduidelijk word!!

Ik zei dus al niet opblazen en excuses aanvaard

Geplaatst door Killer
Ik zag dat Beernd zijn post heeft aangepast dus jullie konden niet meer echt zien wat hij zei! jullie zagen gewoon de tekst zoals hij nu is maargoed dat is niet meer terzake!

Toch zal ik mijn exuses aanbieden omdat ik het dus volgens jullie te hard heb gezegt!

aub nu weer verder ontopic!

Killer, een goede mod....telt tot 10.........en gaat niet "te ver" in de materie in anders roep je dingen over je af.
Thanks voor je excuus alhoewel dat niet nodig was want we "kunnen elkaar netjes zeggen wat er speelt", toch???:thumb:

Je hebt helemaal gelijk bart!
Heb Beernd net nog ff een pb gestuurd dus tis weer helemaal goed :)

laten we maar weer ontopic gaan :) :love:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan