Msn vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

krugar

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 okt 2003
Wat is de maximale grote om bestanden met msn over te sturen? Ik kan het nergens vinden.
Weet iemand het?

Groetjes,

Hallo krugar.

Volgens mij zit daar geen maximum aan. Omdat het hier gaat om een peer to peer verbinding (van de ene computer direct naar de andere, zonder tussen komst van msn server).

Groetjes Erik Rothuis

maar jaag je de lijnen dan niet kapot door de grote hoeveelheid?!?! of valt dat dan wel mee :(

Nee hoor, ik heb tijdje terug ook een bestand van 700 mb gestuurd via MSN.. dus no prob.

beter is een FTP server opzetten als je grote bestanden wilt delen.

Voordeel van een ftp server t.o.v. msn is dat je bestanden kunt resumen. (als de software dat toelaat)
Msn wil nog weleens op de meest ongunstige tijden plat gaan of om vage reden stoppen met transferren.

Max grote is mij niet bekend.

als het gaat om hele grote bestanden van boven de 50mb, kan je beter deze even in kleinere stukjes rarren
wordt de verbinding dan verbroken, kan je verder gaan met de file waar het is fout gegaan.
een lijn aan gort jagen denk ik niet maar, je bent wel even bezig

doe dit met regelmaat om iets van hier naar een andere locatie te plaatsen

Ik zou ten eerste niet weten hoe je een FTP server moet opzetten. Want het bestand dat heb ik niet. Maar alvast bedankt allemaal voor de informatie :)

Laterzzz,

Breezer hoelang duurde dat dan die 700MB over msn heen sturen?

dit hangt van verschillende zaken af:
belangrijkste is je upload snelheid
heb je bv een upload van 32kb dan zal het ongeveer 6 uur duren, mits de andere kant ook met 32 kb kan downloaden

Inderdaad, de meeste breedband internet verbindingen hebben nu wel 32 kb/s of meer upload snelheid (ikzelf heb 48 kb/s dus bij mij duurt het minder dan 4 uur).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan