msn vs webcam

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joey1973

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2008
Ik chat weleens via msn messenger. Normaal kan je dan een videogesprek met webcam starten. Ik chat ook met mensen uit de US, zij hebben ook msn messenger geinstalleerd, maar ik kan dan geen chat met webcam starten, de functie ontbreekt.
Hoe kan dit en hoe is dit op te lossen, zodat we toch kunnen chatten met webcam?

Ik heb eens skype gehad maar was er niet tevreden over, viel vaak weg en ik kreeg teveel mails van ze....

op de mails van skype daar kan je je gewoon op uitschrijven
maar goed ... wat bedoel je precies dat je het niet kan vinden van je webcam
heb je de nieuwe windows live messenger/essentials

want dan staat onderin je chat venster video gesprek klik daar op en je webcam zal opstarten (het staat bij mij naast de emoticon)
als de webcam goed geïnstalleerd is dan

Laatst bewerkt:
Klopt dat staat het ook normaal als ik met iemand chat uit NL, maar zodra i met iemand uit de US chat staat het er niet meer.

dat is wel vreemd ja
heeft die gene wel de nieuwste msn ?
lijkt me alsnog vreemd dat het daar aan ligt

en hoe skype je ,
allebei met een draadloze verbinding .... zo ja probeer het is bekabeld
dat kan het problemen van de verbinding verliezen/verbreken misschien verhelpen

Nadeel van skype vond ik dat ze waarschijnlijk gegevens doorverkopen, aangezien ik ook allemaal mails van andere bedrijven kreeg. Maar dat is al wat jaartjes geleden, misschien is dat inmiddels veranderd.

skype is toch wel een van de bekendste bedrijven op dit gebied
ik krijg helemaal geen mailtjes van skype 1 keer per jaar ofzo
je kan je meestal als je inschrijft ervoor kiezen of je emails wil ontvangen of niet
als je de emails echt liever niet wil ontvangen ... maak dan een webmail adres aan

google en hotmail/windows live zijn 2 hele bekende webmail aanbieders
dus als je dit soort ongein niet meer wil ontvangen vul je elke keer bij alles wat je registreert dat email adres in
en zo blijft je gewone email adres vrij van reclame.s

denk dan toch even dat je moet kijken of je skype goed draaiende krijgt
het is heel goed voor communiceren met mensen over de hele wereld

en omdat msn je in dit geval in de steek laat ... zou ik toch even kijken met skype

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan