msn w8woord!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

simonco

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
57
Stomme ik is zijn w8woord van msn kwijt:thumb:

Ik ben mijn msn wachtwoord kwijd en ik weet et antwoord niet meer op mijn "geheime vraag" want het is: de naam van mijn favoriete leraar?
nu heb ik ondertussen een hele hoop leraren die erg "favoriet" bij mij waren:-S en nu weet ik het niet meer:-S
wat kan ik hier an doen?
alvast bedankt........

(een of ander proggie ofzo???)
 
Op zich niets meer behalve goed nadenken en voortaan een vast wachtwoord nemen.

Heb je misschien bij die geheime vraag niet heel iets anders ingevuld? Of een bijnaam van een leraar?
 
Gebruik je msn niet zo vaak??
Meestal word msn veel gebruikt en daarom word het wachtwoord niet zo snel vergeten
 
Nou dekiev t kan ook zijn dat hij toendertijd automatisch inlog heeft aangevinkt dan hoef je je ww niet meer in te tikken elke keer... :) dus .


Maar t plan was m te helpen en niet stomme opmerkingen te geven die hem waarschijnlijk geef stap verder brengen...:p

Greetzz Emiel
 
nou sorry, het was echt niet bedoel als stomme opmerking, maar je hebt gelijk, hij had ook vrij weinig aan mijn opmerking
 
ja, dat snap ik, maar je zult waarschijnlijk zelf het antwoord moeten bedenken, want wij weten niet wat voor wachtwoord jij hebt ingesteld
 
Sorry dat ik zo ***lig overkwam mijn excuses, een wachtwoord is te kraken ik zou zeggen zoek onder www.google.com of een andere zoekmachine want hotmail is ook te kraken dus msn zou dat vast ook wel zijn :)


Greetzzz Emiel
 
Kijk en dat noem ik nou ZINNIG!!!!!

waar moet ik dan onder zoeken? hack msn ofzo?
 
inderdaad ik zou overschakelen naar engels termen, want met de nederlandse termen kom je niet ver (heb net gekeken)
 
Alsje ben zelf best noob :cool: haha maar dat wist ik toevallig.. ;)

Ik zeg je wel alvast je zal er waarschijnlijk even mee bezig zijn...

Succes hoop dat t je lukt..blijf graag op de hoogte..hiervan want zou t wel willen weten hoe je eruit bent gekomen mocht je eruit komen ... :thumb:

Greetzzz Emiel :cool:
 
Nou ik weet het niet meer!
als jij denkt dat het jou lukt succes maar ik kap ermee
maak desnoods een nieuw w8woord ofzo
het adres waar het om gaat is: stof_zuig_kapje@hotmail.com en het antwoord kan je sturen naar nomiscor@hotmail.com maar ik weet het nniet meer en ik zal je eeuwig dankbaar zijn
 
Het gaat nu een beetje de illegale kant op met dit onderwerp!

Je kunt je ww alleen trug krijgen door het antwoord te weten op de geheime vraag! Of als je dat niet meer weet dan staat er nog ergens een link bij hotmail dan moet je al je gegevens invullen en als hun denken dat je de eigenaar bent van dat hotmail account sturen ze je een nieuw ww op !

suc6!
slot!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan