msn wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

anansie

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2003
Mij is gevraagd een pc te formatteren en alles opnieuw te installeren. Dit is zonder problemen verlopen, maar nu met msn loop ik tegen een probleem aan:

Gebruiker heeft voor MSN een oud emailadres in gebruik, welke niet eens meer wordt ondersteunt door de provider. Tevens is het wachtwoord voor MSN niet meer bekend.

Wanneer ik op MSN inlog met een foutief wachtwoord, dan krijg ik de mogelijkheid om het wachtwoord per email toe te laten sturen. Dit is dus geen oplossing, omdat die mail dus niet meer te openen is.

In mijn beleving moet er ook een methode zijn om met een speciale vraag het wachtwoord te achterhalen, echter tref ik die mogelijkheid niet aan op de site van MSN.

Weet iemand hoe ik die vraag alsnog kan krijgen? Het is wel belangrijk ivm vele kontakten die aan dit msn account hangen.

Onderaan het invulscherm van je wachtwoord staat "wachtwoord vergeten", klik daar op en dan doe je wat er gevraagd wordt.

Die optie is met je geheime vraag en antwoord.
Maar dan nog komt je wachtwoord per email.
Als die mail niet meer bestaat, dan heb je...... pech.

Tip: Op de huidige installatie de adressen van de gebuikers kopieren / overschrijven / mailne naar jezelf.
Of inloggen en mail-adres wijzigen? (kan dat?)

Lastig!
Ook met die geheime vraag zal een mail adres bekend moeten zijn.
Wat je kan doen is een mail naar MSN sturen en de zaak uitleggen. Jammer dat de PC geformateerd is anders had ik wel een proggie gehad om het wachtwoord uit te lezen.

Laatst bewerkt:
Ik dacht wel te weten als je meer dan 30 dagen het emailadres niet gebruikt dat het dan vervalt.

Ik dacht wel te weten als je meer dan 30 dagen het emailadres niet gebruikt dat het dan vervalt.

Dat dacht ik ook, maar ik heb net even een heeeeeeeeeeeeel oud adres gecheckt en dat bestaat nog steeds. 1,5 jaar niet gebruikt.

Oude adressen kun je weer activeren. Wordt om gevraagd bij een poging de mail te lezen.

Oude adressen kun je weer activeren. Wordt om gevraagd bij een poging de mail te lezen.

Dan heb ik zeker mazzel, er wordt nergens om gevraagd.:p

Maar we dwalen af....................

Laatst bewerkt:
Beste Jean dit vermoeden klopt niet er staan geen 30 dagen voor het niet openen van msn ,mijn vrindin opend hem wel eens 2 mnd niet dus dit klopt niet

groetjes nixs

Die optie is met je geheime vraag en antwoord.
Maar dan nog komt je wachtwoord per email.
Als die mail niet meer bestaat, dan heb je...... pech.

Tip: Op de huidige installatie de adressen van de gebuikers kopieren / overschrijven / mailne naar jezelf.
Of inloggen en mail-adres wijzigen? (kan dat?)

Hoi paul ,je maakt naar mijn mening een vergissing want wanneer je de optie geheime vraag gebruikt en als je die goed hebt kan je direct een nieuw password invullen ,je hebt dus dan geen mail adress nodig dit is alleen wanneer je je pasword wil laten verzenden dat is bij de geheime vraag niet aan de orde ...nixs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan