MSN webcam springt naar videochat????

Status
Niet open voor verdere reacties.

timmy169

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 nov 2010
hallo,
ik heb dus een laptop met ingebouwde webcam.
Voordien werkte hij perfect, maar nu als ik hem wil opzetten doet hij automatis een videogesprek :S weet iemand wat dit is?

greetz

Laatst bewerkt door een moderator:
Welke MSN gebruik je? De nieuwere versie's van WLM (=MSN), hebben de optie om enkel de webcam aan te zetten niet meer. (Terwijl dat toch wel een handige functie was, vond ik)

Welke MSN gebruik je? De nieuwere versie's van WLM (=MSN), hebben de optie om enkel de webcam aan te zetten niet meer. (Terwijl dat toch wel een handige functie was, vond ik)

ik heb de nieuwste, welke kan ik volgens jou dan gebruiken?

Tjah, terug gaan naar een oudere versie is ook niet logisch, aangezien de hele functie er sinds versie 9.x (kan al eerder zijn gebeurt, weet ik niet precies) uit ligt, en onder 9.x praktisch niet meer "ondersteund" word, waardoor je een hoop functies niet kan gebruiken. (Waarop je de melding krijgt, dat je contactpersoon een oudere versie van MSN gebruikt)

Je zou eventueel, kunnen overwegen om Skype te gebruiken, daar kan je wel enkel de webcam activeren.

Tjah, terug gaan naar een oudere versie is ook niet logisch, aangezien de hele functie er sinds versie 9.x (kan al eerder zijn gebeurt, weet ik niet precies) uit ligt, en onder 9.x praktisch niet meer "ondersteund" word, waardoor je een hoop functies niet kan gebruiken. (Waarop je de melding krijgt, dat je contactpersoon een oudere versie van MSN gebruikt)

Je zou eventueel, kunnen overwegen om Skype te gebruiken, daar kan je wel enkel de webcam activeren.

nouja, dus ik zou 8.0 moeten downloaden?
want me vriendin word hier gek omdat het niet werkt.
daarom zou ik het op prijs stellen dat je me een versie kan geven waar het nog wel werkt :S

greetz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan