msn weer plat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Önder

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2004
Het is wat met msn en microsoft...
Het ligt weer al plat:confused: :mad: :mad:

Hebben jullie het ook?

Jep, alweer.

Krijg dr wat van zo langzamerhand.. hoop dat ze ooit eens 99% up zijn en de werkzaamheden s'nachts uitvoeren of gewoon backupservers hebben ofzo want dit is echt super irritant.

hier dus ook weer was net in gesprek met een kennis uit canada balen dus.

Eyeye bij mij ligt ook plat. Woon in zeeland :P. Maar ik merk meer problemen dat veel site's traag zijn of helemaal down zijn

Het is dus een landelijk probleem,erg irritant.
Maar ik heb verder geen problemen met vertraging van het internet zelf.
Sites laden zich nog even snel als anders.

Windows messenger werkt daarin tegen nog wel goed,maar ja veel heb ik er niet aan niemand werkt met windows messenger die ik ken.

Laatst bewerkt:
'server too busy'

Ja, m'n neus. Je maakt toch ook een chatprogramma. Moet je wel een server hebben die dat ook aan kan.
Of Windows op die server is gecrasht. Zou heel goed kunnen :D

waarom foutcode 80072efd

wat een gedoe toch aldoor ik krijg foutcode 80072 efd komt dat omdat ik msn 7.0 heb of ligt het hele systeem er weer eens uit

Re: waarom foutcode 80072efd

Geplaatst door hofm0043
wat een gedoe toch aldoor ik krijg foutcode 80072 efd komt dat omdat ik msn 7.0 heb of ligt het hele systeem er weer eens uit

Ik heb ook messenger 7.0 maar ik denk niet dat het alleen aan die versie van messenger ligt,aangezien dat meerdere mensen er last van hebben (of zij moeten ook toevallig allemaal messenger 7.0 hebben):confused:

Laatst bewerkt:
Bij mij ligt msn ook plat dit is alweer de 3de keer in 3 weken denk ik. Best wel irritant. Maar meestal duurt dit een paar uur denk ik..:(

Was de vorige keer ook dat het een paar uur duurde voordat t weer werkte :(

Hoop dat ze het snel maken !!!

Dit is de eerste keer sinds een lange tijd dat ik niet op msn kan.
Maar misschien lag het aan de tijden dat msn plat lag en ik er juist op dat moment niet was :p

:S fijn he msn

Wat ik wel fijn vind is dat ik niet de enige ben die baalt....:p

msn

nu ligt hij plat en gisteravond ook al.
Wat is dit toch?:evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan