MSN weet niet wat hij wil

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gregyor

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
28 nov 2002
Wie kent dit;
Ik heb 6.2 op de laptop staan. Gisteren wil mijn vriendin inloggen en krijgt de melding, Er is een nieuwe versie beschikbaar,.... etc.
Ze klikt, op mijn goedkeuren, op ja en wat schertst mijn verbazing, ik ben opnieuw bezig met 6.2 op de laptop te installeren?

Iemand anders dit vrolijke feit van MSN meegemaakt?

Groet Greg

Haha, had daar nog niet van gehoord! Erg vreemd.. Ik kreeg de melding ook een nieuwe versie te installeren en heb dat gelukkig geweigert ;)

Suc6

Weet het niet zeker, maar zat zo te denken..

Misschien is die update niet voor een nieuwe msn 7, maar een update voor dat virus wat de laatste tijd heerst bij het versturen van bestanden via msn..

Microsoft probeert op deze manier zoveel mogelijk de schade te herstellen van en via MSN!!

Zie ook het nieuws wat regelmatig op de Start pagina staat!!

Ik zou het maar updaten als ik jullie was. Ze hebben die updates uitgebracht om veiligheidslekken te dichten. Stond dat niet op het nieuws hier?

de versie die dan geinstalleerd word is 6.2.0205 dus nieuwer als dat er was.
Dat is om lekken te dichten

Okay, thanx VanSchagen, ben overigens blij dat ik niet de enige ben
nee.gif

Is inderdaad de laatste versie :thumb:

Laatst bewerkt:
En dan heb ik hem dus geweigert!:(

Dacht dat het om de 7 ging (en die wil ik absoluut niet hebben), maar na nader inzien (zie vorig bericht) ging er idd een lampje bij me branden.'

Hoe update ik nu msn handmatig want de melding komt niet meer terug?

Als het goed is geeft hij boven aan, in je messengervak, er is een nieuwe versie beschikbaar, wilt u deze downen? Die aanklikken en downen maar :thumb:

Perfect! Dank je wel...

Zal er morgen eens naar kijken...

Na het opstarten van msn vandaag, kreeg ik gewoon weer de vraag of ik een nieuwe versie wilde downloaden. Dat downloaden ging aardig rap, maar kreeg toch een foutmelding (zie bijlage). Wil ik wel op ja klikken??

Bijlagen

• screenhunter_023.jpg
    screenhunter_023.jpg
    33,4 KB · Weergaven: 44
Heb MSN net ook opgewaardeerd; ging wel goed en kreeg dit schermpje:

Uit pure ******igheid heb ik geklikt op Niet uitvoeren en kon ik opnieuw gaan downloaden . . .
Ging toen probleemloos.

Ik denk dat ik in jouw geval gewoon op Niet uitvoeren zou klikken en opnieuw proberen te downen zónder fout.

Bijlagen

• naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    96,2 KB · Weergaven: 38
Laatst bewerkt:
Hetzelfde als ik zo'n beetje. Hopen dat er snel een antwoord komt!

Online service, jaja, maar wat moeten we ermee?

Geplaatst door nanette
Heb MSN net ook opgewaardeerd; ging wel goed en kreeg dit schermpje:

Uit pure ******igheid heb ik geklikt op Niet uitvoeren en kon ik opnieuw gaan downloaden . . .
Ging toen probleemloos.

Ik denk dat ik in jouw geval gewoon op Niet uitvoeren zou klikken en opnieuw proberen te downen zónder fout.

Jouw post en mijn edit hebben elkaar gekruisd, vandaar de herhaling

Heb dus op niet uitvoeren geklikt, maar toen verdween alles! En na herstart msn, bleef de vraag "nieuwe versie downloaden"uit. Zit dus nog steeds met de ouwe msn.

Wel handig, zo'n knop "updaten?":confused:

Wat kan ik nou het beste doen, msn gewoon opnieuw ophalen op hun site?

Sorry, vergeten te zeggen, ik heb na het commando Niet uitvoeren mezelf opnieuw aangemeld op mijn "oude" Messenger en toen kreeg ik meteen weer de uitnodiging tot downloaden.

Oke, je hebt gelijk. Had nu niet meer de foutmelding!
Heb het geinstalleerd en het werkt perfect (buiten dat zonealarm niet kon aanbevelen msn online te laten gaan :confused: )! Wel irri dat je gelijk weer gevraagt wordt toolbars en dergelijke te installeren!

Maar het werkt weer, geupdate en wel:thumb:

:thumb:

Een van mijn gouden regels bij installeren van nieuwe software is héél goed lezen wat je precies wilt installeren; dus al die ongein vink ik meteen uit . . .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan