msn werkt maar half...maar waarom?

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanipscheuten

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2005
Ik heb geen idee of ik hier inde goede afdeling ben, maar mijn probleem:

Als ik een contactpersoon wil openen in MSN, dan verdijnt die direct naar de taakbalk onderin, er wordt geen "gespreks-venster"geopend.
Vanuit de taalkbalk kan ik die contactpersoon alleen maar "sluiten".
De rest van msn werkt allemaal wel: ophalen van e-mail, personen toevoegen, een signaal als iemand zich aanmeldt, etc.).

Het probleem is plotseling ontstaan, ik heb het prog. al diverse keren opnieuw ge-installeerd, fire-walls uitgezet, Norton uitgeschakeld, gescand op virussen, spyware en noem maar op (ccleaner, hitman-pro,stinger, enz.,enz.)

Er wordt geen foutmelding o.i.d gegeven, de overige computers in het netwerkje kunnen wel op msn, dus iets "netwerk-achtigs"is het volgens mij ook niet..

Ligt het nou aan msn, de instellingen van mijn verbindingen, of is er iets in Windows fout gegaan?

Systeem: Pentium 4- 2,8 Ghz- Win XP-SP2- Edimax router- Sis 900 PCI based netwerkkaart.

Ben benieuwd!
Flip

Versie 7.5 is net uit, misschien helpt het als je die installeerd.

Vr.Gr. Egel.

Heb ik al een paar keer geprobeerd zonder resultaat...

ik ben er nu ook achter dat ik wel kan zien dat contactpersonene zich aanmelden (in de taakbalk), maar dat ik niet kan zien WAT ze zeggen..

als ik de "verbindingen"controleert lijkt alles goed en normaal te werken.

Vreemd vind ik wel dat msn-messenger 4.7 wèl gewoon werkt....

Flip

Het "lek"is boven water!

En paar maanden geleden heb ik een nieuwe monitor aangesloten en braaf alle stekkers die ik kon vinden aangesloten...

Blijkt Windows (heel braaf) 2 monitoren geïnstalleerd te hebben, omdat ik beide monitorstekkers had ingeplugd.

Msn opende op de ene monitor, de gespreksvensters kwamen op de andere ( niet aanwezige) monitor te staan.
Wel vreemd dat dat pas vanaf deze week gebeurde.

Gek verhaal, ik weet het, maar alles draait nu weer als een tierelier!

Bedankt voor jullie reacties!
Flip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan