MSN/Windows Live Messenger stuurt berichten niet door.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ikdus

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2010
Berichten
6
Beste mensen,
Heb al eventjes hier rond zitten kijken, maar nu toch maar een vraag stellen.

Probleem is hier namelijk, dat wanneer ik op msn zit met iemand, diegene mij een bericht stuurt en ik dit niet binnen krijg (en ook andersom, van mij vandaan naar de ander dus). Volgend probleem is dat ik dus totaal geen verstand heb van computers verder en heb dus ook werkelijk geen idee waar dit aan kan liggen.

Mocht iemand hier toevallig iets weten waar dit door kan komen en evt iets wat ik kan doen om dit te verhelpen? Ligt dit aan de computer? Ligt dit aan msn? Anders zou ik denk ik toch maar eens een computer winkel moeten gaan zoeken die het misschien kan maken?

Alvast bedankt voor degene die een antwoord heeft!

Groetjes van mij!
 
Hoi Ikdus

Is het alleen bij die bepaalde persoon, of is het met iedereen zo? Heb je al geprobeert om msn te herinstalleren?
 
Hoi Ikdus

Is het alleen bij die bepaalde persoon, of is het met iedereen zo? Heb je al geprobeert om msn te herinstalleren?

Eigenlijk msn ik vooral maar met die ene bepaalde persoon laatste tijd. Dus durf niet te zeggen of het alleen daarmee is.

Msn opnieuw instaleren heb ik nog niet geprobeerd, zo het zo makkelijk zijn? Misschien dat morgen maar eens proberen? Moet ik dan alles van de oude verwijderen? (En zo ja zou iemand me uit kunnen leggen hoe dat precies gaat :eek:, ja erg he)
 
Start -> Configuratiescherm -> Software (Programmas en onderdelen in WIndows Vista / 7)-> WIndows Live messenger + onderdelen verwijderen


Dan msn downloaden en installeren. Probeer het dan nog een keer.
 
Laatst bewerkt:
Start -> Configuratiescherm -> Software -> WIndows Live messenger + onderdelen verwijderen


Dan msn downloaden en installeren. Probeer het dan nog een keer.

Oke, echt super bedankt voor je antwoorden!
Ik ga het morgen even uitproberen, vandaag gaat me niet meer lukken helaas.
Morgen meer dus hierover :D ben benieuwd, zou fijn zijn als het zo op te lossen is.
 
Geen probleem. En vandaag duurt nog zo lang.. 23 uur en 27 minuten :rolleyes:
 
Uhm ow, nouja, gister gaat me niet meer lukken en nu voor het naar bed gaan ook niet :p!
Vandaag moet het gaan lukken idd!
 
Start -> Gevonden.
Configuratiescherm -> Gevonden.
Programmas en onderdelen in WIndows Vista) -> Gevonden.
WIndows Live messenger + onderdelen verwijderen -> Niet gevonden.

Zal dus toch eens moeten gaan zoeken waar we het opgeslagen hebben ooit! Heb nu in ieder geval wel dat gedownload van wat in je bericht stond (kon vast geen kwaad om dat er gewoon bij te zetten dacht ik ;)), maar moet dus toch eens gaan zoeken waar het opgeslagen is zodat ik het kan weghalen zodat al het oude weg is.

Word vervolgd ;)!
 
Owja enige dingen met Windows Live erin die ik in die lijst daar bij programma's en onder delen zijn ->
Windows Live - Hulpprogramma voor uploaden.
Windows Live - Aanmeldhulp
Windows Live Essentials
Windows Live Sync

Maar dus geen messenger.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan