MSN / Windows Messenger aanmeld probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

ijsbeer121

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2002
Ik heb na 3x een volledige herinstallatie van het systeem het GEZ**K dat MSN/Windows Messenger niet willen aanmelden als de computer opstart. Als ik MSN Messenger gewoon open en klik op de knop "Aanmelden" gebeurd er helemaal niets. Ik wordt hier sch**t, sch**t, sch*t ziek van, kan hier echt niet tegen.
Weet iemand wat dit walchelijke gez**k veroorzaakt?

Je bedoelt dus dat er geen aanmeldvenstertje komt?

Kijk eens of je firewall MSN wel accepteert...

Nee dat klopt, als ik in het MSN Messenger hoofdvenster op "Aanmelden" klikt, verschijnt er geen aanmeldvenstertje. Ik klik nu op "Bestand --> Aanmelden" en zet dan ook nog een vinkje voor "Automatisch aanmelden" maar zodra ik afgesloten heb, en weer opstart, moet ik weer het password invullen, normaal kun je dan gelijk al op "Aanmelden met xxx@xxx.com" klikken, maar dat kan nu ook niet.
Ik zit niet achter een firewall

Geplaatst door ijsbeer121
Nee dat klopt, als ik in het MSN Messenger hoofdvenster op "Aanmelden" klikt, verschijnt er geen aanmeldvenstertje. Ik klik nu op "Bestand --> Aanmelden" en zet dan ook nog een vinkje voor "Automatisch aanmelden" maar zodra ik afgesloten heb, en weer opstart, moet ik weer het password invullen, normaal kun je dan gelijk al op "Aanmelden met xxx@xxx.com" klikken, maar dat kan nu ook niet.
Ik zit niet achter een firewall

Ook de XP firewall niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan