msn winks en moods

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanschagen

Banned
Lid geworden
26 nov 2001
hoi.
Bij mijn dochter bewegen de moods en winks niet ,wie weet hoe dat kan?? win xp ,msn 7 de nieuwste versie.
als ze op een wink klikt zegt msn dat hij niet geinstalleerd kan worden,wij doen installeeren met ****** bij iedereen lukt het alleen bij haar niet

Laatst bewerkt:
ik heb van iemand begrepen dat de gratis bewegende avatars niet bewegen vanwege virussen enzo maar de betaalde avatars bewegen wel

start msn ga naar extra dan naar opties en dan naar berichten daar even de vinkjes plaatsen bij buzzer en winks.

Geplaatst door puppie
start msn ga naar extra dan naar opties en dan naar berichten daar even de vinkjes plaatsen bij buzzer en winks.

staan beide aangevinkt ,en ook windows journal viewer geinstallleerd

Nog 1:
heb je wel de nieuwste flash player op de computer staan.

dit moest ik net doen voor de winks.

Geplaatst door puppie
Nog 1:
heb je wel de nieuwste flash player op de computer staan.

dit moest ik net doen voor de winks.

weet ze niet ,waar kan ze dat vinden????

extra
mijn winks
1 aanklikken en dan voorbeeld doen.
Zo kwam ik erachter dat ik dat moest installeren.

Geplaatst door puppie
extra
mijn winks
1 aanklikken en dan voorbeeld doen.
Zo kwam ik erachter dat ik dat moest installeren.

dan speelt de wink gewoon af

En als je deze nog een keer uitvinkt en weer aan, daarna even herstarten, ook de machine, wat is dan het resultaat?

pc word elke keer opgestart als er wat gedaan word ,maar veranderd niks

Oh en de tweede optie schijnt ook de af te spelen winks tegen te houden, ik bedoel als je dus uit hebt staan dat andere je heen winks of buzzers mogen zenden, je zelf dus ook niet je eigen buzzer en winks ziet spelen.

dus...

http://messenger.msn.com/Help/?mkt=nl#LQ25

Hier staat ook nog wat.

ja als je ze uit vinkt ziet niemand wat natuurlijk, ze ziet wel mijn mood ,maar die staat stil net of ze geen msn 7 heeft

Nee ik bedoel, als je aan of uitvinkt dat je ook geen moods wilt ontvangen van andere, dat is de tweede optie in de link die ik gaf, dan zie je inderdaad de andere niet maar ook je eigen winks niet, die moet dus ook aan staan.

Maar goed, een herinstallatie, dat werkt ook, op die site trouwens staat wel de nieuwste flash player, die kun je even goed instaleren, kan nooit geen kwaad.

flash player geinstalleerd en msn eropnieuw op gezet,nu doet niks het meer van msn,geen winks en moods bedoel ik dus

Probeer het volgende is:

Open trigger poort 7001 met een bereik van UDP poorten 6000-6500 in je router en firewall.
Hoe je deze poorten moet openen verschilt per firewall/router.
Voor de router kan je naar -->*deze site*<-- gaan en je type router opzoeken.

Geplaatst door rve123
Probeer het volgende is:

Open trigger poort 7001 met een bereik van UDP poorten 6000-6500 in je router en firewall.
Hoe je deze poorten moet openen verschilt per firewall/router.
Voor de router kan je naar -->*deze site*<-- gaan en je type router opzoeken.
[/QUOt

helpt ook niet jammer het houd op zo denk ik

Ik ga nog een laatste poging doen.

Al geprobeert opnieuw te installeren?
Msn en eventueelmsn plus verwijderen via software.
Voor het opnieuw installeren wel de mappen (als die er zijn) van msn en eventueel msn plus verwijderen.

ja ook gedaan ,niks helpt.
ik zet de vraag als opgelost ,maar niks heeft geholpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan