MSN: xxx has opened a conversation with you

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikself

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2001
De laatste tijd gebeurt het regelmatig dat, als ik met de status online ben aangemeld, er rechtsonder een popupje verschijnt met de mededeling: xxx has opened a conversation with you.

Dit gebeurt niet bij één specifieke gebruiker maar doet zich voor bij meerdere contactpersonen. Er wordt dan niet een gespreksvenster geopend, er gebeurt verder helemaal niets.

Dit popupje ziet er precies zo uit als de orginele van MSN Messenger.

Zolang het in beeld is kun je erop klikken, er wordt dan wel een gespreksvenster geopend, maar de contactpersoon blijkt helemaal niet te 'zeggen'.

Waar stel ik dat in?

MSN Messenger 7.5 (allerlaatste versie)
Gepatched met A-patch
Plugin: Stuffplug
Messenger Plus (zonder sponsor uiteraard)
De Messenger Service staat uit :)

Dat heb ik ook.

Dit is een optie van StuffPlug NG te vinden in StuffPlug NG onder "Conversations". Ik heb de Engelse versie, maar in het Nederlands zal het wel "Gesprekken" zijn.

In MSN Messenger 7.0 en 7.5 kan je de schermafbeeldingen bekijken in je contactpersonenlijst door er één maal op te klikken (visite-kaartje opent), tenzij anders ingesteld. Wanneer er wordt gekeken welke schermafbeelding je hebt opent er volgens mij ook zo'n pop-up.

En soms vinden mensen het gewoon leuk om te kijken wie er aanmeld.

Okee bedankt rve! Heb die optie nu uitgeschakeld.:)

Graag gedaan:)

Ik heb hem wel aanstaan, maar het valt mij ook wel is op, dat er een melding tussendoor komt van iemand die je eigenlijk nooit spreekt of van iemand die de hele tijd al afwezig is:confused:

Ik zie het nut niet van die optie. :)

Je hebt binnen MSN zelf toch de mogelijkheid om al die meldingen te regelen, waarmee je ook 'gewoon' kunt zien of iemand zich aanmeldt of iemand een gesprek met je gaat voeren?:)

Geplaatst door ikself
Ik zie het nut niet van die optie. :)

Je hebt binnen MSN zelf toch de mogelijkheid om al die meldingen te regelen, waarmee je ook 'gewoon' kunt zien of iemand zich aanmeldt of iemand een gesprek met je gaat voeren?:)
Dat klopt, maar ik heb gewoon al die extra meldingen aan staan.

Zolang ze geen geluid maken vind ik het goed.

En als ik ze zat ben gooi ik me status op afwezig en is het ook goed;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan