msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

oosterheem

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2003
Berichten
69
Als ik via de msn.nl site naar een chatroom wil krijg ik een downloadprogramma met daarbij een lachebekje waar ik op moet klikken om de chatroom in te kunnen. Als ik daarop klik krijg ik steeds weer het lachebekje terug. Ik kom niet in een chatroom. Volgens 'help' zou ik de cookies moeten inschakelen maar die staan ingeschakeld. Voorheen kwam ik gewoon wel in de rooms. Wat is er nu ineens veranderd??
 
msn chat control

dan is je msn chat control waarschijnlijk beschadigt!

die moet je verwijderen en dan terug naar de chat,en hij laad de control weer opnieuw.
dan is het opgelost!!

aleen ik weet niet meer waar je die kunt vinden de msn control!!

iemand zal je wel verder helpen!!
 
in internet explorer

bij extra,dan internet opties,instellingen,objecten weergeven,dan komt ie in beeld.

msn control verwijderen. en dan terug naar chat, moet dan opgelost zijn!!

succes
 
Hai snelbergje....Ook dat heb ik al geprobeerd en ook dat helpt niet....krijg weer steeds opnieuw het lachebekje, om simpel van te worden...nog andere suggesties??
groetjes....
 
Hai Chris,
Ik heb Java geinstalleerd....helpt ook niet!
Nu heb ik pasgeleden internet explorer 5.0 vervangen door 6.1. Heeft dat het verwoestende gevolg gebracht misschien?? Ik snap er geen barst meer van...
 
Ehm, je hebt dus dat venster van Microsoft Corporation geaccepteerd, anders zie je dat lachebekje niet.

Als je in die chatbox gaat, wordt de Java Virtual Machine dan zichtbaar in de systray (naast de klok)? En heb je een venster gekregen met de vraag of je die site kon vertrouwen met de optie Yes, No en Always ?
 
Hee Chris, ik krijg een beveiligingswaarschuwing...onderaan staat de optie 'wilt u doorgaan' dan klik ik ja...eigen zonder te lezen...Nu heb ik het gelezen en er staat dat 'de geldigheidsduur van het beveiligingscertificaat is verstreken of dat het certificaat nog niet geldig is'.
Als ik klik op certificaat weergeven dan kan ik het certificaat installeren....moet ik dat doen?
 
Het is een of andere vage installatie hoor en het helpt niets...nog steeds elke keer het lachebekje...
Het lijkt wel of mn leven ervan afhangt, maar dat is niet zo hoor....Kan alleen niet uitstaan dat het eerst wel kon en nu niet meer zonder dat ik weet waardoor....grrrrrr
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan