Msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

Y@Nn!çK

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2002
Ik heb dus een netwerkje gemaakt, 1pc met win98+2 NIC's als server en 1 pc windows xp. Ik heb het met behulp van deze site gemaakt en werk met het AnalogX progje om men inet te delen, inet werkt dus wel degelijk. Maar aanmelden op men msn lukt niet (op xp-pc) welke instellingen moet ik bij men verbinding maken ? server heeft als ip 192.168.0.1. Kmaak waarschijnlijk een domme fout, dus ff een simpel antwoordje geven zou mij veel helpen !

Mvg Yannick
(btw ik gebruik msn 6.1)

Dat progje gebruikte ik eerst ook altijd,en ik meen me te herrinneren dat je dan in MSN moet instellen dat je achter een proxy zit.
Dit doe je in Extra's/Opties/Verbinding in het menu van MSN.

Ja idd dat doe ik ook --> HTTP-proxy
server : 192.168.0.1
poort: 6588
Dan moet dit toch kloppen ? Of moet ik misschien iets instellen met het programma zelf ?

Heb je misschien ook onlangs een firewall oid ingeschakeld?
Je kan in Xp op je netwerkkaart ook een firewall instellen,staat die misschien aan?

Nope geen firewall, ik denk dat het aan AnalogX ligt, bestaat hier geen ander/beter prog voor N

Nou,ok,koop dan een 4 poorts Sitecom router,zet de pc's op dhcp bij de netwerkkaarten,configureer de router,en je kan zonder problemen met 2,3,4 pc's zonder problemen het internet delen,en je hebt gelijktijdig een werkend netwerkje.

Uit ervaring kan ik spreken,werkt echt perfect.

Ik had hetzelfde probleem, en ben er uit gekomen met de vogende instellingen.

- aanvinken proxyserver gebruiken
- type HTTP-proxy
- Server 192.168.0.1
- port 80
- geen gebruikers id, geen wachtwoord, geen realm

succes

jah ben er uiteindelijk toch uitgekomen, het socks stonden niet ingesteld in inetexplorer. dus nu werkt msn wel, maar met het versturen/verzenden van bestanden en webcam heb ik nu problemen, soms werkt het half heel traag dus, soms gewoon niet :s maarja een mens kan niet alles hebben ? :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan