msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

archi026

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2001
hoi

ik weet niet of mijn vraag hier goed staat maar ik kon ff geen andere plek vinden.
Mijn dochter heeft msn en nu heb ik begrepen dat iemand uit haar lijst (waarmee ze dus ruzie bleek te hebben )haar hele adresboek ed gewist heeft.
Hoe doet ze dat en is dat tegen te gaan en is het eventueel terug te halen.

Ps ik kan de zoek functie hier niet gebruiken ligt dat aan mij of aan de site?????

Ja klinkt hard, maar dan is je dochter toch erg slordig geweest met haar wachtwoord.
Wanneer het gewist dan is het niet terug te halen.

en dat kan gewoon online?
Zomaar inbreken in iemand anders pc met goede firewall

Geplaatst door archi026
en dat kan gewoon online?
Zomaar inbreken in iemand anders pc met goede firewall

hiervoor hoef je niet in iemand zijn pc te komen, de lijsten staan online, want je kan ook vanaf verschillende plekken inloggen en krijgt dan je eigen msn lijst te zien. Het is dus iemand die haar wachtwoord weet waarschijnlijk

Ze zijn niet in jullie computer geweest. Het hele MSN gebeuren wordt op centrale computers bijgehouden.

Even verplaatst uit overige software :)

Heeft ze niet misschien haar contact personenlijst opgeslagen?

Anders ben je het gewoon kwijt. Msn word op een centrale server gedraaid en er hoeft dus niemand jullie computer in te komen om dit doen, overigens kan jiemand natuurlijk wel op zo een manier te werk zijn gegaan maar dat lijkt mij niet geval bij deze situatie.

Greetzz York

Het blijkt dus dat ze 1 of ander progje had gedownd bij kazaa en daarmee allerlei **** uit kon halen bij mensen met MSN:mad:

En bedankt MUMZEL voor het op de juiste plaats zetten:)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan