msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

devisser

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2004
hoi hoi,

ik heb effe een probleempje met msn. Elke keer staat er dat ik mijn e-mail moet controleren. Maar... hoe doe ik dat? ik zou echt niet weten hoe dat moet.

Zouden jullie daar antwoord op willen geven?

B.v.d.
:o

Ehm met dit:

helpmij.bmp

nee

nee, dat is het niet.

In bestand kan ik klikken op mijn e-mail adres controleren, maar verder kom ik niet. Ik kan mijn naam ook niet veranderen zal ik maar zeggen.

Weten je nu misschien antwoord?

veel liefs.:confused:

Je hebt onlangs een passport aangevraagd en je moet even wachten op een mail van MSN zodat je je adres kan valideren.

Dit mailtje was er bij mij binnen 5 minuten, maar het kan ook een dag of wat duren..

help

waarschijnlijk heb ik dat bericht dan verwijdert, want het is al best lang geleden. Kan ik dat bericht nog een keer opvragen of krijgen?

ik hoop dat je dit ook nog weten.

In bestand kan je het controleren ja, maar als je je aanmeld krijg je toch ook dit in de hoek beneden??

msn2.bmp

Want als je daar op drukt moet het wel lukken....

Laatst bewerkt:
jaja

ja, dat klopt, (bij mij overigens windows messenger) maar als ik daar op klik staat er dat ik een bericht moet lezen in Postvak in, en dat bericht heb ik dus niet. Daarom was mijn vraag ook; kan ik dat bericht niet nog een keer opvragen of krijgen, dat ik dat nu kan doen?:rolleyes:

ik hoop echt dat je nu weten hoe het moet.

weer b.v.d.:thumb:

groetjes.

Lijkt me raar, je hebt je e-mail adres nog niet gecontroleert, dus kan hij niet daar in liggen. Je krijgt gewoon iedere keer van msn een bericht(zoals bij mijn vorige plaatje, of bij bestand), daar klik je op en dan kom je dit bericht tegen:

msn3.PNG

Op verifieren drukken en het moet goed zijn....

nee

dat is toch echt niet zo. Ik krijg dan telkens een stuk met drie stappen die ik moet doen, maar dat gaat niet omdat ik die e-mail niet heb.

Maar dat geef niet, want ik heb nu een ander mail adres gemaakt, bij hotmail. Eerst had ik bij 12move (heb ik nog wel) maar daar had ik ook nog een vraagje over. Kost zo'n nieuw e-mail adres bij hotmail ook nog wat? of is dat gewoon gratis. Nu kon ik mijn naam wel verandern. heel fijn.

thanks voor al jullie moeite. Liefst hier ook nog antwoord op en dan ben ik helemaal tevreden.

groetjes!

Nee hoor, die hotmail adres is helemaal gratis...
Je hebt dan wel maar 2 mb dacht ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan