msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

rodajc

Banned
Lid geworden
16 aug 2004
wie kan mij helpen ik ben het wachtwoord van mijn msn account kwijt en het geheim antwoord op mijn geheime vraag en kan dus niet in loggen of mijn wacht woord veranderen wat moet ik doen groetjes

rodajc

Ik denk dat je pech hebt:(

Je kan proberen MSN een mailtje te sturen met deze vraag anders houd het op denk ik.

heb ik al gedaan maar nog niks op terug gekregen maar windows slaat toch normaal wachtwoord op kan ik vinden in windeows en waar

Windows slaat alleen je w8woord op als jij daar toestemming voor hebt gegeven.....

dat weet ik dat had ik ook gedaan maar er heef ieman perongeluk zich bij mijn hem zijn msn aangemeld en vindkje aangezet bij automatischi aanmelden dus het wachtwoord moet in windows denk ik ergens te vinden zijn

Ik denk het niet persoonlijk want dan zou iedereen jou w8woord kunnen vinden....kan nooit de bedoeling zijn toch!!

daar heb ik dus niks aan net zeg je net windows slaat wachtwoorden op als je toetsemming geeft en dat heb want msn meld zich uitomatichi aan als ik verbinding heb met internet alleen nu niet meer dus

Het feit dat hij je niet meer automatisch aanmeld wil zeggen dat hij het w8woord dus NU niet meer heeft.
Ik probeer met je mee te denken. Ik neem gewoon aan dat mocht windows je w8woord ergens hebben staan deze niet prijs gaat geven, snappie!!!

ach zo dus die wachtwoorden valt dus niet te achterhalen in windows waar hij ze opslaat dan moet ik maar wachten tot dat bericht heb van msn daar heb ik heel gemaild

weet je dan echt het wachtwoord niet meer?
meestal is dat je voornaam of geboortejaar.
windows onthoud je ww. wel maar als er iemand anders inlogt dan is de oudste ww. weer eruit.

Geplaatst door maikel9
windows onthoud je ww. wel
Windows onthoudt het wachtwoord niet. Er wordt alleen een cookie geplaatst als bewijs dat je het goede wachtwoord hebt ingetypt. Zolang dat cookie er staat kun je inloggen zonder wachtwoord te typen. Het wachtwoord wordt dus niet ergens op je computer opgeslagen.

Guus.

ik heb die cookies nog niet verwijderd maar hoe ik kan dan inloggen want het wachtwoord staat er niet meer geschreven bij het anmelden bij msn

je hebt ook al inloggen als...je naam geprobeerd?
anders ben ik bang dat je een nieuw msn moet aanmaken.:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan