msn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb nog wel een idee. Er waren met verschillende internetproviders een aantal problemen. Ik weet alleen niet welke providers. Zelf heb ik wanadoo als provider en bij mij werkt het gewoon. Wat is jullie provider?

heb msn al een email hierover gestuurt.ze gaan het onderzoeken.hier werkt het bij de ene pc wel en bij de andere niet.terwijl de beta notabene geen problemen geeft.ligt dus aan de originele versie.

Als aanvulling
Via enkele Providers werkt de nieuwe 7 nog niet goed,ben alleen vergeten om deze mededeling in mijn Bokmarks te zetten

Gelukt!

Het is eindelijk voor elkaar...

Het probleem zat toch in de beveiligingsinstellingen van de router.

Oplossing: trigger poort 7001 openzetten met een bereik van UDP poorten 6000-6500.

Vond de blocked poorten in het logboek van mijn router, bij iedere poging om aan te melden op MSN.

Heb t ingesteld op de router onder special applications.
Zie de afbeelding.

Mogelijk dus de oplossing voor andere gebruikers.

Greetzzz

Schaap
:thumb:

Bijlagen

• instellingen.jpg
    instellingen.jpg
    63,6 KB · Weergaven: 67
Vergeten te plaatsen... dit is trouwens de eerste versie van MSN die op deze poorten toegang vereist.

Echt heel stom dat in iedere help-functie van MSN hier niets over wordt geschreven.
Het is een vereiste voor 7.0, anders zal het programma dus niet doorlopen...

Weer een leuk feedback voor het MSN team.

:confused:

Dat is inderdaad raar dat daar niks over is te vinden. Ik begrijp ook niet waarom ze nu opeens poorten zijn gaan veranderen:confused:. Nu hopen dat Willempie er ook iets aan heeft

de computer waar dit probleem zich voordoet maakt via een andere computer verbinding met het internet.van msn zelf kreeg ik een email dat ik het logboek moet aanvinken en die informatie moet doorsturen naar hun.maar zover kom ik niet eens want msn staat aangemeld maar reageert verder niet meer.staat bij anderen gewoon online.op dit moment draait op die pc de beta versie zonder problemen.dus wat nu het verschil is met de originele weet ik ook niet.

Werkt msn 7.0 wel op de computer waar de verbinding eerst langs komt?
Waarom lukt het niet met het logboek?
Is de computer waar het om gaat ''snel'' of niet. MSN 7.0 vraagt nogal wat van het geheugen en is "zwaarder'' als 6.2. Bij de Bèta, hoe draait de computer dan?

op de hoofd pc werkt het goed en op de probleem pc werkt de beta zonder problemen.het gaat mis zodra de originele erop gezet wordt.die pc heeft 256 mb geheugen is een pentium met 800 mhz celeron processor.

Vergelijk jou systeem is met de systeemeisen van msn 7.0.

- Multimediacomputer
- Pentium 233 MHz-processor of hoger (500 MHz wordt aanbevolen)
- Besturingssysteem: Microsoft Windows 98, Windows 2000, Windows Millennium of Windows XP
- Minimaal 64 MB RAM-geheugen (128 MB wordt aanbevolen)
- Maximaal 50 MB vaste-schijfruimte nodig voor het installeren — na de installatie is er maximaal nog 15 MB nodig.
- 256 kleuren VGA of grafische kaart met hogere resoluties (SGVA wordt aanbevolen)
- Minimale beeldschermresolutie van 800 x 600
- Microsoft® Internet Explorer versie 6 SP1 of hoger moet zijn geïnstalleerd op je computer, hoewel deze versie niet de standaardbrowser hoeft te zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan