msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

joy

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2001
Berichten
109
Ik had er msn 7.0 opgezet maar deze geeft zoveel problemen dat ik er 6.2 weer op wil zetten.
Helaas geeft deze aan dat er 7.0 nog steeds opstaat en deze heb ik zeker verwijderd met verschillende dingen .
Wat kan ik hier aan doen of wat is er aan de hand ???

greetz joy
 
Even een paar vragen.

Welke problemen gaf msn 7.0?
Welke windows heb je?
Met welke dingen heb je msn 7.0 verwijderd?
 
hoi

Nou heb hem verwijderd in configuratie en daarna in windows verkenner.Heb me pc met registry mechanic gescant .
Gescant of er ms geen trojan of virus op zat want was toen ik msn 7.0 erop had wel het geval de troj_ downloader of zoiets .
Dus die heb ik verwijderd gehad .
Heb de stinger laten lopen .
Haijking this heb ik ook gebruikt en daar msn afgehaald

De problemen waren dat msn zomaar weg viel of vast liep.
Me internet explorer was in een keer weg had wel internet maar kon geen pagina opene want er gebeurde dan niks .
Alle programma,s deden het bv internet pagina open deed hij niet.

Dus vandaar dat ik 6.2 terug wil die deed het beter .

greetz joy

ps heb ook een messenger disabler gebruikt helaas zonder enig resultaat :evil:
 
Laatst bewerkt:
Als ik het goed begrijp heb je dus een trojan binnengehaald tijdens het downloaden/installeren van msn?

Voor het vastlopen van msn 7.0 helpt het volgende:
Open trigger poort 7001 met een bereik van UDP poorten 6000-6500 in je router en firewall.
Dit is waarschijnlijk niet de oplossing omdat er meer dingen raar gingen doen.

Nog een paar vragen:
Hoe heb je Hijackthis gebruikt? Dit is namelijk een programma waarmee je zelf niet zomaar aan het werk moet gaan.
Hoe heb je die trojan verwijderd?
Welke windows heb je?
Hoeveel mb aan ram heb je?

MSN disabler is niet echt geweldig.
 
hoi

Nou heb me pc is na laten kijken op pcpitstop en ook daar gescant op virussen en hij meld het volgende :

The Trj/Downloader.CFJ Virus was found in file C:\WINDOWS\SYSTEM\dmaa.dll

Waarom geeft ie dat daar wel aan en bijvoorbeeld niet bij housecall??

Hoe krijg ik deze weg ??
 
hoi

De haijking this heb ik mee gescant en heb de msn producten verwijderd meer niet gebruik deze al een hele tijd nooit iets mis mee gegaan.
Ik heb windows me en 191 mb ram.

greetz joy
 
Dat van die trojan is een beetje raar. Via google kan ik bijna niks vinden erover. Niet via de naam van de trojan en niet via de naam van het bestandje.
PcPitStop kan ik niet.
Daarom wil ik vragen een scan te doen met bitdefender aangezien je Housecall al hebt gehad: http://www.bitdefender.com/scan/licence.php

Die 191 mb ram is een beetje aan de lage kant als je meerdere dingen te gelijk doet. Bijvoorbeeld msn-en, internetten en muziek luisteren.

Ik zou ook nog even willen weten,waar je msn hebt gedownload.

EDIT: Je kan ook deze trojan-scanner proberen: http://www.windowsecurity.com/trojanscan/
 
Laatst bewerkt:
hoi

Heb msn van hotmail uit gedownload .

Hoe krijg ik hem er van af want kan er ook weinig over vinden.
Veel scanners zien hem niet maar www.pcpitstop.com ziet hem wel .
En ik weet dat er iets is want waarom verdwijnt me explorer elke keer terwijl internet het wel doet.
En msn 7.0 zit er nog op zegt ie als ik de andere wil instaleren :confused:
 
Heb je toevallig msn plus geïnstalleerd of gehad?
Deze moet er dan ook af.
Verwijder deze via software en ga daarna naar de plaats waar msn plus geinstalleerd staat/stond en zorg ervoor dat je de map verwijderd. Controleer dit ook nog even voor msn 7.0.

Over die trojan krijg ik een beetje het idee dat het een valse melding is. Dit idee heb ik omdat er bijna niks over te vinden is.

Doe verder nog even een scan met ad-aware naar spyware. Dit in verband met de internet browser.

Ad-Aware:
http://www.antispywareoffensief.nl/downloads/adaware/index.html

Handleiding:
http://www.antispywareoffensief.nl/adaware/handleiding.html
 
hoi

Nou de bitdefender kan dus niks vinden :confused:

The Trj/Downloader.CFJ Virus was found in file C:\WINDOWS\SYSTEM\dmaa.dll waar komt dit dan vandaan ??? :eek:
 
hoi

Er is niks meer van msn te vinden op me pc en msn plus heb ik nooit gehad .
Ad aware en spybot geven niets meer aan dus vind ik het wel raar .

Ms dat die 6.2 van msn niet goed is op welke site kan ik hem dan het beste downloaden ??
Ms iemand een link?

greetz joy
 
Geef even je verborgen bestanden weer. Ga nu naar die map toe en kijk of het bestandje er echt staat. Niks mee doen alleen kijken.

Voor msn kan je even kijken bij de programma's die opstarten: Ga even naar start->uitvoeren->msconfig->ok->opstarten. Kijk of msn daar nog bij staat. Als dit zo is het vinkje ervoor weghalen. De rest laten zoals het is. Misschien moet je wel de computer opnieuw opstarten. Doe dit dan ook.

In welke taal wil je msn hebben?
 
hoi

Nou er staat niks:confused:

Ja msn staat uitgevinkt is er echt af en had graag msn 6.2 in het nederlands :D

thnx greetz joy
 
hoi

Thnx volgens mij had ik die al uitgeprobeerd maar zal het nog eens proberen


greetz joy
 
hoi

:evil: Nou hetzelfde krijg fout melding 1603 ???

greetz joy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan