Msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

ChrisL

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2005
Beste helpmij forum gebruikers,

Mijn moeder heeft op haar laptop een emoticonpack voor msn geinstalleerd. Deze hebben wij niet kunnen opsporen via software verwijderen.
Nu komt er om de 5 seconde een popup van die emoticonpack die er als volgt uit ziet:

http://img399.imageshack.us/img399/1245/msn3sw.jpg

Wat wij geprobeert hebben is onze virusscan de laptop laten scannen op enige spyware (Wij gebruiken hier Norman Virus Control) deze scan leverde niets op.
Spybot heeft ook niets kunnen vinden om deze popup te kunnen verkomen.
Alle MSN mapjes doorgelopen om te kijken welke files er niet hoorde.
Deïnstallatie van MSN en vervolgens weer geïnstalleerd.
Bij CTRL+ALT+DEL staat ook geen vreemde toepassing tussen (alleen msnmsgr.exe en msgplus.exe, maar dat is het ook niet.)

Wij weten nu gewoon niet meer wat we moeten doen om deze irriterende popup te kunnen voorkomen...

Wij hopen dat jullie ons kunnen helpen dit probleem te kunnen voorkomen.

Groeten Chris.

Wellicht een nutteloze vraag maar in je screenshot staat dat wanneer je op Exit klikt de boel wordt gedeinstalleerd. Hebben jullie dit al geprobeerd?

Dat is juist het probleem ook... hij zegt dat wel maar dat doet hij niet.

Wat gebeurt er dan? Helemaal niets of wordt je ergens naar toe gestuurd?

zal ook maar eens een antispyware programma draaien meeste pals bevat spyware.
van daar dat ik of smilies leen van andere of los gifjes download :p

Dat is eigenlijk ook waar ik naar zocht, als je naar een andere site werd gestuurd dan kun je er vanuit gaan dat het spyware is.

In dat geval even op www.antispywareoffensief.nl zoeken.

heb ze misschien msntoolbar geinstalleerd, want dan krijk je die popups.

Laatst bewerkt:
Ik dacht dat Helpmij geen logs meer nakeek?

Tha Devil zei:
Ik dacht dat Helpmij geen logs meer nakeek?
kan aan mij liggen, het is geen hijackthis log alleen een log die je krijgt aan het einde van de scan, daaraan kan je zien of dat de infectie is gevonden cq verwijderd. ;)

Bedankt voor de reacties, ik zal dat Ewido ff proberen.

En trouwens, al druk ik op Exit van gebeurt erg niks, dan komt hij binnen 10 seconde weer omhoog...

ChrisL zei:
Bedankt voor de reacties, ik zal dat Ewido ff proberen.

En trouwens, al druk ik op Exit van gebeurt erg niks, dan komt hij binnen 10 seconde weer omhoog...
Plus Ad-aware. Ná de scan kan misschien herinstalleren van MSN nog helpen? :confused: rve123 weet ook het nodige over msn, hier onder is ie. :p

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan