msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

dope_ikke

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 sep 2006
hoihoi,

Ik heb microsoft messenger 5.1.1 op mn computer staan. Nu wil ik met iemand cammen, maar heb geen idee hoe dat moet. Er staat wel ichat op mn computer, maar zij heeft gewoon windows live messenger. Dus dat schiet niet op. Is er misschien een andere messenger waar ik gewoon met mn hotmailadres kan inloggen en wel mee kan cammen??
Alvast bedankt

Groetjes Anneke

de msn voor mac heb ik al op mn computer staan en aan de windows messenger heb ik niets want die kan ik niet installeren op mn computer. Met de msn voor Mac kun ja niet cammen wat ik wel wil....is daar een oplossing voor?

groetjes anneke

ik heb zelf ook een mac en je kan niet cammen met de msn die tot nog toe bestaat voor mac. misschien bestaan er andere chat programmas waarbij dit wel gaat

mercury

hallo,

Ik heb eindelijk een messenger gevonden waar ik ook mee kan chatten; Mercury. je kan er net zoveel mee doen als met windows live. Zit alleen wat anders in elkaar, maar ik ben er helemaal blij mee:D Voor degene die dus ook willen cammen raad ik Mercury dus aan voor je mac

groetjes

er is nu recetelijk windows live messenger voor mac (msn 6.0) maar ik denk niet dat er iets is veranderd buiten de naam en dat je een persoonlijk bericht kan type. je kan helaas noch steeds niet cammen en er zit ook een spellingscontrol op maar ik denk niet dat je die egt gaat gebruike. conclusie: is nog steeds even slecht waarom komt windows niet met dezelfde msn als die voor windows?

Adium?

Adium is een progje dat meerdere chatprogramma's samenvoegt.
Voor op de mac. Of het kan cammen weet ik niet eigenlijk maar wel weer een progje erbij dat
je kunt proberen.

www.adiumx.com

Ik zelf chat via adium en nee kun je niet mee cammen en ook geen audiogesprek uitvoeren,maar is wel enorm leuk chatprogrammatje,kun je veel downloaden van hun site.beter dan msn zou ik zeggen :D

kzie dat je je nieuw bent welkom.
(dit bericht was al van 02-11-2006) heb jij alleen een mac? op dit forum wordt niet veel gereageerd.

Hallo,

Nee heb mac en twee windows (een desktop,en een laptop die windows draaien).Maar vind macbook de beste :D

mvg

macfreak

heb zelf ook windows en mac os x vind mac os x ook beter. dit is een heel goed forum voor windows ofzo maar als je egt iets specifiek voor mac zoekt kan je beter naar een macforum gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan