msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

martin59

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2005
mijn messenger doet vreemd denk dat hij is overgenomen.
iedere keer als er een contact persoon binnen komt vraagt hij of hij
foto wil accempteren hoe krijg die klojo weg .niet op type foute letten he:evil:

welkom,

is dit bij elke contactpersoon het geval ... of alleen bij een paar
als dit bij elke contact persoon het geval is dan ben je besmet
en waarschijnlijk weten ze het niet eens van die melding af ;)

meestal is het simpelweg op te lossen door msn messenger helemaal te verwijderen
via software en dan opnieuw installeren na een opnieuw opstart van je systeem
ook de add-ons van msn zoals msnplus!

mocht het geval zijn dat het bij een paar mensen voorkomt
dan moet je hun mailen of tegen hun zeggen dat ze besmet zijn met een msn virus
hoop dat je hiermee geholpen bent :evil::p
verder is er weinig tegen te doen helaas :(
behalve goede antivirus en anti-spyware op je pc ;)

indringer

hallo helpers
er probeerd ook iemand om de haverklap naar binnen te dringen maar mijn virusscanner houd het tegen maar als ik dan een snelle scan doe staat er een virus in genaamd
bloodhound.Sonar.1 Als de hem niet gouw herstel dan komen er allemaal witte envellope onder in mijn werkbalk Ik heb er zo al 5 gehad vandaag die virussen en steeds dezelfde Wie helpt mij hiervan af Heel naar die indringer maar ook beetje eigen schuld denk
groete martin

Laatst bewerkt:
hallo helpers
er probeerd ook iemand om de haverklap naar binnen te dringen maar mijn virusscanner houd het tegen maar als ik dan een snelle scan doe staat er een virus in genaamd
bloodhound.Sonar.1 Als de hem niet gouw herstel dan komen er allemaal witte envellope onder in mijn werkbalk Ik heb er zo al 5 gehad vandaag die virussen en steeds dezelfde Wie helpt mij hiervan af Heel naar die indringer maar ook beetje eigen schuld denk
groete martin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan