msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

jopiebakker

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2010
de laatste 3 dagen krijg ik de melding dat ik ook op een andere locatie ben aangemeld bij msnen. Mijn gewonen computer staat uit en op mn laptop heb ik maar 1 progr. Waarschijnlijk heb ik iets gedaan waarvan ik niets weet. Het gewone chat msnprogramma werkt gooed en daarnaast krijg ik dan rechts een klein schermprje waarin de getypte text nogmaals verschijnt...Heeft iemand hier ervaring mee....

Voorzover ik weet is MSN geen mailprogramma daarom verplaatst.

Volgens mij is het probleem idd hiermee opgelost. Erg bedankt voor je snelle reaktie.:d

Ja zeker heb alles gedaan volgens jouw aanwijzing. Was eens een volgzaam typje haha. Fijne avond en nogmaals bedankt. Ook heb ik netjes afgemeld.

Goh, da's een tijd geleden, iemand die stappen niet overslaat en ze gewoon netjes doet :D..

ha ha voor het eerst in mn leven ben ik een volgzaam blondje, in eigen belang wel eens waar maar toch!...fijne avond en nogmaals heel erg bedankt.

ohoh te vroeg gejuichd! Het probleem is er nog steeds. Krijg net na het schrijven in msn weer dat ik ben aangemeld op 2 locaties enz....wat een sh...
Heb al een herstel programma laten draaien voordat ik het paswoord veranderde en malware leit draaien...Wat nu, heb het nl al van de berichten post afgehaald?

Je bent het logje van Malwarebytes vergeten te posten ;).

Heb je Hotmail open staan via een webbrowser, als je op MSN ingelogd bent?

Heb je Firefox, of Internet Explorer open staan als je de melding krijgt?

Ik weet t niet. Open mn laptop wacht totdat het opstarten klaar is, dan open ik msn om te chatten. Ik heb geen firefox wel avg.
Voorheen had ik dit probleem niet, dit is pas sinds afgelopen maandag. Ben nu al bez\ig om te vergelijken van de aangevinkte opties met mn PC Misschien dat t daar in zit?

Wel wel blondie is ietsje verder met uitzoeken van het probleempje. Idd als ik hotmail open heb staan ( lezen van mails) en gebruik tegelijk msn chat dan krijg ik de melding dat ik op 2 locaties aanwezig ben... Kun je hier iets meer mee? en weet je ook de oplossing...dan ben je in mijn ogen super!

Ja, daar weet ik wel een oplossing voor:

[smallimg]http://www.imgdumper.nl/uploads5/4f3e932a7d0d6/4f3e932a61b45-Untitled.jpg[/smallimg]

Even op 'Afmelden bij messenger' klikken :)

wow, hoe simpel een vervelend probleempje opgelost kan worden. Je moet het wel weten. Je bent eeen kanjer.....super bedankt voor je hulp en begrip...fijn weekend!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan