msn7.0 Gebruikersnaam en wachtwoord verwijderen

• Onderwerp starter Onderwerp starter peer
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

peer

Helpmij.nl boekhouder
Lid geworden
18 jul 2002
Hallo,

In MSN 7.0 staan een aantal e-mail accounts en wachtwoorden van derden die ik wil verwijderen. Onder extra>opties>algemeen kun je een venster openen met de opgeslagen gebruikersnamen en wachtwoorden. Hier kun je kiezen, maar bij aanklikken "verwijderen" gebeurt er niets. Het betreft aanmeldingen op mijn computer van vriendinnen van mijn dochter.

Hoe los ik dit op?

Je zou even moeten zoeken maar er is een klein progje en dat zorgt ervoor dat het standaard verwijderd wordt maar nadeel is wel dat jij of wie dan ook wel iedere keer opnieuw met je eigen naam weer moet inloggen.

Documents en settings, jouw naam, aplication data, microsoft, daar de map credentials verwijderen, na het heropstarten word deze map terug aangemaakt. (zonder de ongewenste namen)

Wel ff 'verborgen bestanden en mappen weergeven' aanvinken.

Of zo;

Start --> Uitvoeren --> regedit
Zoek HKEY_LOCAL_MACHINE --> SYSTEM --> CurrentControlSet --> Control -->
Lsa. Daar staat een regel met disabledomaincreds. Rechtsklikken --> wijzigen
en de waarde van 0 in 1 veranderen. PC opnieuw opstarten.

Je zou ook kunnen overstappen naar MSN Messenger 7.5. Hierbij kan je de namen verwijderen via het hoofdscherm van msn.

Het nadeel van de map credentials is dat die manier niet altijd werkt.

MSN 7.5 is er sinds 23-08-05 en is te downloaden via messenger.msn.nl

Succes:)

Geplaatst door Raymond Bos
Hm? Waar?
Ik zie het even niet :o
Gewoon via "Nu Downloaden". Dan opent er een nieuw scherm en dan kan je onderaan op "downloaden en later installeren" klikken.

Lol, dat bedoel ik niet:p
Ik bedoel waar/hoe je de aanmeldingsnamen weghaalt!!

Geplaatst door Raymond Bos
Lol, dat bedoel ik niet:p
Ik bedoel waar/hoe je de aanmeldingsnamen weghaalt!!
Oh dat:o

In het hoofdscherm voordat je inlogt kan je klikken op "Vergeet mij" (achter "Mij onthouden"). Je kan ook de vinkjes niet neerzetten zodat je naam er niet komt te staan.

Dame en Heren,

Dank voor de reacties. Ben net thuis en ga een en ander eens bestuderen. Ik laat weten wat ik heb gedaan en of het werkt.

Tattoo-lover's antwoord uitgeprobeerd. Werkte perfect. Ook met dank aan alle anderen met hun reacties!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan