Msnimk.gif

• Onderwerp starter Onderwerp starter Vorst
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vorst

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 jun 2004
Geachte experts,

Mijn PC zegt zomaar opeens dat hij een fout veroorzaakt heeft in MSNIMK.GIF, klik ik de melding weg kan ik niks meer, alle icons van bureaublad weg, laat ik het staan (het vakje dat de fout aangeeft) kan ik gewoon werken als normaal, ik heb google geraadpleegd, via een Duitse site kwam ik erachter dat een fijne oosterbuur het voor elkaar heeft gekregen om met Adaware de **** weer normaal te krijgen, dit heb ik ook geprobeerd, hij vindt 2 registrykeys en 7 bestanden die geinfecteerd zijn waarschijnlijk, ik volg de gebruikelijke procedure, maar na het opstarten (ik draai op ME, optie systeem herstellen uitgeschakeld) geeft hij dezelfde fout weer...

Experts, help me out here...
Bij voorbaat dank,

Vorst

Met jou melding kom ik ook op Duitse forums terecht en die hebben het over een mogelijke trojan en adviseren een Hijack this log te plaatsen.

Scan voor de zekerheid ook even op trojans.

Hier kan je een trojanscanner downloaden.
http://www.webattack.com/get/trojanhunter.shtml

Hier kan je online een trojan scan laten doen;
http://www.trojanscan.com/

Plaats daarna een Hijack this log in de volgende topic;

klik --> Helpmij tegen spyware offensief (deel 5) <--klik.
Klik in de bovenstaande link op "Reageer op bericht".
Pak Hijack this eerst uit, voordat je het log daar gaat plaatsen!!!

In de link die hierboven staat, moet je goed het eerste bericht lezen!!!
Daarna plaats je daar ook het log van Hijack this.
Je vind daar ook de uitleg hoe je dat doet.

wow, dank voor de snelle reactie, ik pak het even stap voor stap aan, want dat hijackgebeuren zegt me totaal niks, ik ben nu de scanner aan het downloaden (online was tijdelijk buiten gebruik, zul je net zien...;) )

zal eerst die scanner er even overheen jagen, dan zal ik me eens verdiepen in dat hijacken..

dank, dank, dank...

Inderdaad alles goed doorlezen en de aanwijzingen volgen.
Suc6.

PS Welkom op Helpmij.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan